اخبار تهران

طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرا نمی‌شود

به گزارش بازار، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور صبح امروز در مراسم تجمیع قطعه 12 کیلومتری بزرگراه آزادگان و … که با حضور خبرنگاران برگزار شد، گفت: شهرداری تهران در دو سال اخیر اندازه گیری های خوبی در محور آزادگان انجام شد. . زمستان سال گذشته اقدامات خوبی در محدوده آزادگان آزادگان در منطقه 16 انجام شد و باند جدید اضافه شد و بار ترافیکی زیادی در صبح و بعد از ظهر ایجاد شد که قبلا از پل رجایی ایجاد شده بود. تا حدی به ثانی خانی و تداخلی با بار ترافیکی وجود نداشت.

وی با بیان اینکه اخیراً خطی در محور آزادگان در محدوده پل فتح احداث شد که بار ترافیکی را کاهش داد، تصریح کرد: یکپارچه سازی قطعه 12 کیلومتری آزادراه آزادگان و ایمن سازی سه راهی آزادگان شرقی. بزرگراه با بزرگراه شهید لشگری که امروز وارد مدار می شود. یکی یکی دیگر از اقدامات مهم این بود که تقاطع شرقی آزادگان با بزرگراه شهید لشگری یک محور کم عرض بود و در حال حاضر این محور استاندارد شده و باعث شده از حجم زیاد تردد در صبح کاسته شود، زیرا شاهد این حجم از ترافیک بودیم که بر روی آن تاثیر گذاشت. محور آزادگان به کیلومتر.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران در پاسخ به سوال ایسنا، مبنی بر اینکه شهرداری قصد دارد طرح ترافیک را تغییر دهد و اینکه آیا نظرات پلیس در این زمینه لحاظ شده است، گفت: وی تصریح کرد: هنوز بحث جدی با پلیس انجام نشده است اما به نظرم تغییرات محدوده طرح ترافیک و غیره خوب است و نباید در مقابل تغییرات مقاومت کنیم.

موسوی پور با بیان اینکه با توجه به افزایش تردد خودروها، موتورسیکلت ها و … طرح ترافیک باید به روز شود، گفت: باید کارگروه مشترک پلیس و شهرداری تشکیل شود تا در مورد تغییرات به یک نظر واحد برسیم. در طرح ترافیک

وی در پاسخ به این سوال که آیا اجرای طرح ترافیک جدید تا پایان سال جاری به اتمام می رسد و در سال جاری شاهد اجرای طرح ترافیک خواهیم بود یا خیر؟ وی گفت: قطعا امسال نیست و باید تدابیر کارشناسان به درستی انجام شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در پاسخ به این سوال که کدام جاده های تهران نیاز به ترمیم دارند، گفت: عمدتا محورهای کمربندی که خودروهای سنگین در آن تردد می کنند مانند بزرگراه یاسینی، آزادگان و بخشی از بزرگراه بسیج است. آنها جاده هستند و آسفالت آنها نیاز به اصلاح دارد.

منبع:تحلیل بخش تهران

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا