اخبار روز سینما

سریال من در این جهان نمیجنگم برای فصل سوم تمدید نخواهد شد

در ادامه پروژه‌های پرندگان آتش و آلداتمک از شبکه «ATV»، جدیدترین تاریخ پخش قسمت پایانی سریال من در این جهان نمیجنگم اعلام شد.

به گزارش بازتاب آنلاین به نقل از سایت «Birsenaltuntas»، با نزدیک شدن به پایان فصل، اخبار قسمت آخر یکی پس از دیگری شروع شد. سریال Ateş Kuşları شبکه «ATV» که عصرهای جمعه پخش می‌شود، در قسمت پنجاه و چهارم با مخاطبان و مجموعه آلداتمک که پنجشنبه با مخاطبان دیدار می‌کند، در قسمت هفتاد و یکم با تلویزیون خداحافظی خواهند کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


سریال من در این جهان نمیجنگم برای فصل سوم تمدید نخواهد شد

طبق گزارش‌های جدید، سریال من در این جهان نمیجنگم که سه شنبه عصرها پخش می‌شود نیز به پایان خواهد رسید. بر اساس آخرین اخبار منتشر شده، تاریخ پایانی سریال ben bu cihana sigmazam که با بازیگران قوی و تیم ساخت و تولید خود جلب توجه می‌کند، جلو آمده است.

سریال من در این جهان نمیجنگم

این سریال که دو فصل از پخش آن می‌گذرد و تا به اینجا محبوبیت بسیاری دریافت کرده است، در شصت و هشتمین اکران خود از سینما خداحافظی خواهد کرد. سریال‌هایی که «ATV» در صورت عدم تغییر جدید به فصل جدید خواهد برد، Kardeşlerim و Kuruluş Osman هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تمدید شدن سریال من در این جهان نمیجنگم برای فصل سوم چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Birsenaltuntas

منبع:بازتاب آنلاین

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/سریال-من-در-این-جهان-نمیجنگم-برای-فصل-سو/

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا