اخبار روز سینما

فراخوان اولین جشنواره ملی کتاب کودک و نوجوان

جشنواره ملی و بین المللی کتاب کودک و نوجوان برای اولین بار در سه بخش کودک، کودک و نوجوان برگزار می شود. این جشنواره یک سال در سطح ملی و بین المللی و یک سال در سطح بین المللی برگزار می شود.

به گزارش پی ام آپ به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، کتاب کودک و نوجوان نقش مهمی در رشد فرهنگی و آموزشی جامعه دارد. آنها علاوه بر اینکه ابزاری برای آموزش و یادگیری هستند، پلی برای انتقال ارزش ها، باورها و سبک زندگی اسلامی ایرانی به نسل های آینده هستند. این کتاب ها بسته به محتوا و موضوعاتی که ارائه می کنند، می توانند به تقویت هویت فرهنگی و اجتماعی جوانان و کودکان کمک کرده و نقش موثری در آموزش آنها داشته باشند.

مفتخریم اعلام کنیم جشنواره ملی و بین المللی کتاب کودک و نوجوان برای اولین بار در سه بخش کودک، کودک و نوجوان برگزار می شود. این جشنواره یک سال در سطح ملی و بین المللی و یک سال در سطح بین المللی برگزار می شود. از کلیه ناشران، نویسندگان، شاعران، پژوهشگران و تصویرگران محترم دعوت می شود آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

شرایط شرکت در جشنواره

1. آثار باید در سال 1402 منتشر شده باشد.

2. کلیه آثار باید با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر و در سامانه کتاب و ادبیات ایران به ثبت برسد.

3. در طول جشنواره، هر نویسنده/ناشر مجاز است آثار منتشر شده خود را هر چند بار که مایل است ارسال کند.

4. بررسی و ارزیابی آثار در زمینه های داستان کوتاه، داستان بلند و رمان، شعر و نثر ادبی، تعمیم، تحقیق و تصویرسازی.

آثار ارسالی توسط هیئت داوران جشنواره بررسی و برترین ها در مهر ماه 1403 به عنوان برگزیده معرفی خواهند شد و علاوه بر جایزه نقدی، لوح یادبود و نشان جشنواره به آنها اهدا خواهد شد.

نکات مهم

در قسمت اصلی آثار باید به زبان فارسی نوشته و نوشته شوند.

آثاری که در سالهای گذشته با عنوان متفاوت یا توسط انتشارات دیگری منتشر شده باشد یا آثاری که از آثار قبلی نقل شده باشند، ارزیابی نخواهند شد.

دبیرخانه آثار دریافتی دبیرخانه را طی مراحل آزمایشی بررسی خواهد کرد.

تاریخ و نحوه ارسال اثر

ناشران، شاعران، نویسندگان، پژوهشگران و تصویرگران می توانند پس از پرکردن نسخه فیزیکی فرم بارگذاری شده در ketabkodak.ketab، 4 نسخه از آثار خود را به شماره 1 ارسال کنند. تهران قلم، خیابان شهید برادران مظفر جنوبی، سرای اهل، طبقه چهارم. ، کدپستی 1315773411، دبیرخانه اولین جشنواره کتاب کودک و نوجوان. شرکت کنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 91006363-021 (808 و 809) تماس بگیرند و یا به آدرس مراجعه کنند.

آخرین مهلت ارسال آثار 15 می باشد خرداد 1403 تعیین شد.

انتهای پیام/

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا