اخبار روز سینما

سریال بعدی شبکه سه سیما مشخص شد

با اعلام تلویزیون، سریال بدل به کارگردانی «علی مشهدی» و بازی «شهرام قائدی»، «هادی عامل هاشمی»، «داریوش سلیمی»، «اصغر حیدری» و «ساعد هدایتی» به زودی از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

این خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما منتشر شده است. سریال جدید شبکه سه که نام آن بدل است، در حال حاضر در مراحل پایانی تدوین و صداگذاری خود قرار دارد و پس از پخش سریال هفت سر اژدها، به روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


پخش سریال بدل توسط شبکه سه

در سریال جدید علی مشهدی ، بازیگرانی همچون «شهرام قائدی»، «هادی عامل هاشمی»، «داریوش سلیمی»، «اصغر حیدری»، «ساعد هدایتی»، «اشکان اشتیاق»، «فرزانه سهیلی»، «ابوالفضل رجبی» و «پریسا مقتدی» نقش‌های خود را ایفا می‌کنند.

این سریال توسط «علی مشهدی» (علیرضا مسعودی) به عنوان کارگردان و نویسنده و تهیه‌کنندگی رضا نصیری ساخته شده است. بدل یک محصول از شرکت سیما فیلم است و در قالب طنز، به موضوع تحول انسان می‌پردازد.

سریال بدل

با توجه به داستان این سریال که درباره یک خانواده عطار است که از نسل به نسل به این شغل مشغولند، می‌توان نتیجه گرفت که این سریال در موضوعیتی نزدیک به نوروز رنگی قرار دارد. به نظر می‌رسد در این سریال، تحولات شخصیت‌ها همزمان با تغییرات زمانه رخ می‌دهد که باعث بروز چالش‌های جدی برای آن‌ها می‌شود.

سریال نوروز رنگی یک سریال نوستالژیک با محوریت لهجه مشهدی و بازی‌های غلو شده بود. با پخش در نوروز سال 1402، توانست به خصوص مخاطبانی که اهل مشهد هستند را به خود جلب کند؛ اما به طور کلی، سریال با نقدهای بسیاری مواجه شد و در سطحی متوسط و ضعیف قرار گرفت.

اکنون باید دید که سریال جدید علی مسعودی که با لحنی طنز به مسائل و مشکلات خانواده عطار می‌پردازد و قرار است فضای نوستالژی را نیز به تصویر بکشد، آیا می‌تواند بیشترین تعداد مخاطب را به خود جذب کند یا خیر؟

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال‌های ساخته شده توسط «علی مسعودی» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا