اخبار روز

اعلام مفقودی کارمند شهرداری منطقه 15 تهران

به گزارش بازتاب آنلاین، شب گذشته جمعه چهاردهم و بامداد شنبه پانزدهم بارندگی شدید بود. اردیبهشت ماه ماه باعث جریان سریع آب، انسداد و مسدود شدن در می شود یکی از شبکه های دسترسی به کانال جنوب شرق تهران و در شهرداری منطقه 15؛ بزرگراه بعث به میدان بسیج (داخل محوطه سرسبز) نزدیک شد.

مهر وی نوشت: شهرداری منطقه 15 تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد: در پی بارش شدید باران و انسداد شبکه دسترسی به کانال اصلی، عوامل اجرایی و مدیران خدمات شهری و همچنین کارکنان اداره آبفای منطقه برای رفع گرفتگی شبکه آبرسانی ارسال شده به محل ساخت و ساز اعزام شدند. اقداماتی را برای افتتاح شبکه آبرسانی انجام دادند.

مقدار آب جاری و فشار زیاد آب باعث سقوط می شود یکی پیمانکاران بخش کانال و کانال منطقه در داخل شبکه جمع آوری آب های سطحی متصل به کانال سرخه حصار کشی شدند.

پس از این حادثه بلافاصله عوامل ارشد و امدادگران از جمله آتش نشانی به محل اعزام شدند و در گروه های مختلف امدادگران از محل حادثه تا منطقه چم شهر جست و جو کردند.

امدادگران اورژانس، با همکاری جامعه منطقه، به جستجوی این عضو خدمات ادامه می دهند و هنگامی که اطلاعات جدید در دسترس قرار گرفت به آنها اطلاع داده می شود.

ضمناً در راستای تعهد شهرداری منطقه 15 مبنی بر حفظ جان کارکنان خود، حادثه رخ داده با جدیت مورد رسیدگی قرار می گیرد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف یا عدم رعایت اصول کافی ایمنی، پیمانکار مربوطه پاسخگو خواهد بود.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا