اخبار روز سینما

زمان پخش کارتون نوستالژیک زنان کوچک از جم کلاسیک (Little Women)

زمان پخش کارتون زنان کوچک از شبکه جم کلاسیک مشخص شد. زنان کوچک یک مجموعه انیمه 48 قسمتی است که استودیو نیپون انیمیشن ساخته شده است.

زمان پخش کارتون زنان کوچک

زنان کوچک یک مجموعه انیمه 48 قسمتی است که استودیو نیپون انیمیشن ساخته شده است. پخش آن از 1 ژانویه 1987 در شبکه فوجی تلویژن آغاز شد تا 27 دسامبر 1987 اداتس. بر اساس رمانی از خانم لوئیزا میکات آل می‌باشد. دوبله زنان کوچک به سرپرستی ناصر نظامی انجام شد. وی از دوبلورهای زیر برای ارائه این اثر به زبان فارسی استفاده کرد.

زمان پش زنان کوچک از جم کلاسیک : شنبه تا پنجشنبه ساعت 19:00

بازپخش زنان کوچک : ساعت 03:00 الی 11:00

بیشتر بخوانید:

جدول پخش شبکه های جم تی وی

زنان کوچک جم کلاسیک

این مجموعه متحرک قسمت اول و تا حدی در قسمت دوم کتاب مشتق است و مطالب و شخصیت‌های افراد را معرفی می‌کند. معرفی زنان کوچک خانواده مارس شروع می‌شود که با خوشحالی در گتیسبورگ (شهر مجاور یورک در نسخه) زندگی، تا چند روز در طول یک پیک نیک، آقای مارچ متوجه پیشاهنگان کنفدراسیون کنفدراسیون در ساحل رودخانه رودخانه شود.

به عنوان یک افسر اتحادیه در مرخصی با دست شکسته آقای مارچ با خانواده خود را می‌کند تا به مافوق خود اطلاع دهد و برای نبرد آینده آماده شود. در همین راستا، خانواده او اشغال کنفدراسیون را تحمل و حتی فراری از نام جان کمک می‌کنند تا زور برای مبارزه برای کنفدراسیون استفاده شود.

زنان کوچک جم کلاسیک

زمان پش زنان کوچک از جم کلاسیک : شنبه تا پنجشنبه ساعت 19:00

بازپخش زنان کوچک : ساعت 03:00 الی 11:00

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا