اخبار روز سینما

ساخت کارتون «قلعه روهان» تقریباً 260 سال قبل از «ارباب حلقه‌ها»

به گزارش پی ام آپ به نقل از فرارو، انیمیشن جدید داستان ساخت قلعه معروف روهان به نام «هلمز دیپ» توسط هلم هامرهند، فرمانروای روهان باستان را روایت می کند.

اگرچه بیش از دو دهه از تولید مجموعه فیلم بسیار محبوب «ارباب حلقه ها» می گذرد، اما بیشتر ماجراهای دنیای ارباب حلقه ها هنوز به فیلم یا سریال تلویزیونی تبدیل نشده است.

برادران وارنر در اوایل سال 2023 اعلام کرد که قراردادی را با نیولاین سینما که مجموعه اصلی را تولید می‌کند، امضا کرده است تا چندین فیلم بر اساس دنیای ارباب حلقه‌ها تولید کند. بین سال های 2001 تا 2003، نیولاین سه گانه پیتر جکسون را تولید کرد که تاکنون بیش از سه میلیارد دلار فروخته است.

در آن زمان، کارگردان نیوزلندی و دو تن از همکاران نزدیکش، فران والش و فیلیپا بوینز، گفتند که وارنر قصد خود برای ساخت فیلم‌های جدید را به آنها اطلاع داده است و آن‌ها مشتاقانه منتظر صحبت با دوستان استودیوی خود و سایرین درگیر در این فیلم هستند. پروژه ساخت فیلم های جدید آغاز شد.

مدیران وارنر در ملاقات خود با مدیران نیولاین تاکید کردند که نمی خواهند به فیلم های جکسون بازگردند و ترجیح می دهند بر روی قسمت هایی از دنیای تالکین تمرکز کنند که هنوز به فیلم تبدیل نشده اند. یا سریال های تلویزیونی هنوز خبری مبنی بر شروع این پروژه عظیم در اوایل سال 2024 وجود ندارد.

وارنر و نیولاین در حال حاضر مشغول ساخت یک فیلم انیمیشن بلند به نام The Battle of the Rohirrim هستند که بر اساس دنیای ارباب حلقه ها ساخته شده است. داستان این کارتون 261 سال قبل از داستان ارباب حلقه ها اتفاق می افتد و داستان ساخت قلعه معروف روهان به نام “هلمز دیپ” توسط هلم همرهند، ارباب روهان باستان را روایت می کند. این کارتون قرار است در دسامبر 2024 منتشر شود.

حقوق اقتباس تلویزیونی دنیای ارباب حلقه ها همچنان متعلق به «آمازون» است. اگرچه مجموعه «ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت» آمازون که چند سال پیش تولید شد، بیش از 450 میلیون دلار فروخت، اما با انتقادات زیادی روبرو شد.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا