اخبار روز سینما

زمان پخش فصل سوم زخم کاری اسامی بازیگران تایید شده است







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، محمدحسین مهدویان تصویر جدیدی از فصل سوم این سریال را منتشر کرد.زخم کاری وی از آغاز پخش این سریال از اواسط بهار خبر داد:

وی نوشت: این روزها به سختی مشغول ساخت قسمت های جدید در اواسط بهار هستیم زخم کاری تا برای بازدید شما آماده شود این داستان طولانی است. در سال 1433 هفته های زیادی با شما خواهیم بود. منتظر مالک و داستان هایش باشید. این سال است زخم کاری است”.

فصل سوم سریال زخم کاری با مالک و سیما نوید داستانی پرماجرا و هیجان انگیز را می دهد. این مشارکت نقطه عطفی برای تکمیل شخصیت سمیرا و نشان دادن چهره جدیدی از او به مخاطب خواهد بود.

سمیرا در فصل های اخیر زخم عمیق شکست را در زندگی عاطفی خود و از دست دادن دو فرزندش تجربه کرد. حالا وقتی مالک را با زن دیگری می بیند با او روبرو می شود. این رویارویی سمیرا را به مسیری پر از درد و رنج و احتمالاً انتقام سوق خواهد داد

در فصل سوم مخاطب شاهد چالش های جدیدی در شخصیت سمیرا خواهد بود. سمیرا آسیب دیده، رنجور و عصبانی با مالک و سیما روبرو می شود و باید دید او چگونه با این شرایط کنار می آید.

فصل اول زخم کاری نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد. این سریال با میانگین 20 میلیون دقیقه پخش پربیننده ترین سریال شبکه تلویزیونی داخلی است و در بیست و یکمین دوره جشنواره حافظ نامزد هفت سریال شد و برنده چهار جایزه از جمله جایزه بهترین سریال تلویزیونی و جایزه شد. بهترین بازیگر زن در یک درام برای رعنا آزادی ور.

پس از پایان فصل اول سریال موفق زخم کاری، سازندگان این سریال، از فصل دوم پخش شد. هم اکنون زخم کاری Mortal Wound: Return در 16 قسمت به تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان تولید و پخش شد.

فصل اول سریال زخم کاری هیچ خواننده و آهنگ ثابتی نداشت و فقط آهنگ قسمت های آخرش بود زخم کاری با صدای بهنام بانی پخش شد. اما در فصل دوم، محسن چاوشی مسئولیت سریال پرطرفدار را بر عهده دارد زخم کاری می خواند.

فصل اول زخم کاری نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد. این سریال با میانگین 20 میلیون دقیقه پخش پربیننده ترین سریال شبکه تلویزیونی داخلی است و در بیست و یکمین دوره جشنواره حافظ نامزد هفت سریال شد و برنده چهار جایزه از جمله جایزه بهترین سریال تلویزیونی و جایزه شد. بهترین بازیگر زن در یک درام برای رعنا آزادی ور.

پس از پایان فصل اول سریال موفق زخم کاری، سازندگان این سریال، از فصل دوم پخش شد. هم اکنون زخم کاری Mortal Wound: Return در 16 قسمت به تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان تولید و پخش شد.

فصل اول سریال زخم کاری خواننده و آهنگ ثابتی نداشت و فقط در قسمت های آخر آهنگ وجود داشت زخم کاری با صدای بهنام بانی پخش شد. اما در فصل دوم، محسن چاوشی مسئولیت سریال پرطرفدار را بر عهده دارد زخم کاری می خواند.

زخم کاری یکی یکی از سریال های ژانر اجتماعی و معمایی است که توانسته مخاطبان زیادی را به شیوه ای بدیع به خود جذب کند. سریال زخم کاری از رمان بیسات زخم کاری نوشته محمود حسینی زاد و مکبث توسط ویلیام شکسپیر. فصل اول زخم کاری در سال 1400 ساخته و توزیع شد. حال داستان، تاریخ انتشار و بازیگران فصل سوم این سریال مشخص شده است. اگر به سریال علاقه دارید زخم کاری اگر می خواهید در مورد جزییات فصل سوم این سریال بیشتر بدانید کافیست تا پایان با ما همراه باشید.

معرفی کلی سریال زخم کاری

سریال زخم کاری یکی یکی از پرطرفدارترین سریال ها در ژانر اجتماعی است که بازیگران مشهور زیادی دارد. این سریال داستان مردی به نام مالک است که به دلال یک ملک خانوادگی معروف است. از نظر داستانی، این سریال طوری طراحی شده است که مخاطبان خاص خود را داشته باشد. سمیرا در این سریال نقش آفرینی می کند زخم کاری کسانی که نقش همسر مالک را بازی می کنند، معتقدند حقوقی که به مالک پرداخت می شود، متناسب با حجم کار او نیست.

این منجر به نقشه کشتن حاج عمو، مدیر عامل هلدینگ می شود. با توجه به اینکه در این سریال خشونت و قتل زیاد است، بهتر است خردسالان دوباره سریال را ببینند. در سریال زخم کاری تعداد ناهنجاری های اجتماعی نیز به اوج خود می رسد که در مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی در این سریال به وضوح قابل مشاهده است.

کارگردان سریال زخم کاری محمدحسین مهدویان که به عنوان نویسنده این سریال نیز شناخته می شود. او با انتخاب بازیگران مناسب سعی کرد این سریال را به بهترین سریال ژانر اجتماعی در سال های اخیر تبدیل کند.

محمدحسین مهدویان پس از تولید مستندهای جذاب دست به تولید سریال های مهیج زد. اولین ساخته مهدویان با عنوان «ایستاده در غبار» توانست نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. این فیلم با توجه به شخصیت پردازی و داستان جذابش در چندین جشنواره از جمله بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه نامزد دریافت جوایز شد.

پروژه بعدی مهدویان یک پروژه سینمایی به نام داستان نیمروز بود که فضایی مشابه فیلم قبلی داشت. مهدویان علاوه بر فیلم‌های برجسته، تهیه کنندگی فیلم‌های سرخ خون، لاتاری، درخت گردو و شیشلیک را نیز برعهده داشت، اما دو فیلم سینمایی آخر اکران نشدند.

این کارگردان پس از فیلم های موفق این پروژه را نام برد زخم کاری آغاز شد زخم کاری بعد از دو فصل موفق که فصل دوم آن همچنان در حال پخش است، فصل سوم از راه رسید. زخم کاری مانند یکی یکی از پرمخاطب ترین سریال های شبکه خانگی به حساب می آید که به دلیل فیلمنامه جذاب و بازیگران معروفش مورد توجه بسیاری از بینندگان قرار گرفته است.

سریال زخم کاری بازیگران مطرح زیادی دارد که باعث محبوبیت آن در بین مخاطبان شده است. از بازیگران اصلی این سریال می توان به جواد عزتی، رعنا آزادی رو و هانیه توسلی سعید چنگیزیان، الهه حصاری، سیاوش طهمورث، عباس جمشیدی فر، مهدی زمین پرداز، امیرحسین هاشمی، کاظم هژیر آزاد، منوچهر علیپور، مه لقا باقری، مهد لقا طاماس، اشاره کرد. مرتضی امینی تبار و سارا حاتمی.

هر یک از بازیگران ذکر شده در بالا، بازیگر برجسته ای محسوب می شوند که می توانند نقش خود را به خوبی ایفا کنند. این سریال مرموز در دو فصل تولید شد که هم اکنون فصل دوم آن برای مخاطبان در حال پخش است.

با پخش فصل دوم این سریال معمایی، کمبی های متوفی به عنوان یکی بازیگران فصل سوم این سریال گفتند که فصل سوم این سریال در حال آماده سازی است. دیرباز گفت که این فصل سوم این سریال است زخم کاری این شامل تغییرات مختلفی می شود که زمان آن به زودی اعلام خواهد شد.

کامبیز درباره فصل سوم این سریال گفت که بینندگان باید منتظر اتفاقات جذاب و شخصیت های هیجان انگیز این سریال باشند تا چالش های مختلفی را تجربه کنند. از این رو، با اعلام اواخر کامبیز پس از پایان فصل دوم سریال زخم کاری پایانی وجود نخواهد داشت و فصل سوم بلافاصله پخش خواهد شد.

سریال های زیادی که نامشان کارگردان و نویسنده است به دلیل فیلمنامه جذابشان مورد توجه بینندگان زیادی قرار گرفته اند. سریال زخم کاری توسط مهدویان نوشته شده و نظر مخاطبان امروزی را به خود جلب کرده است. این سریال ژانری معمایی و اجتماعی دارد و در دو فصل تولید شده است. اخبار جدید نشان می دهد که فصل سوم این سریال در دست ساخت است.




آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا