اخبار روز سینما

جرمی کلارکسون به عنوان جذاب‌ترین مرد سال بریتانیا انتخاب شد

جرمی کلارکسون ، مجری و نویسنده مشهور بریتانیایی، طبق یک نظرسنجی جدید، برای دومین سال متوالی به عنوان جذاب‌ترین مرد بریتانیا انتخاب شده است.

این نظرسنجی توسط وب‌سایت «Illicit Encounters» انجام شده و در آن از 2000 زن خواسته شده تا از بین 50 مرد مشهور بریتانیایی، جذاب‌ترین را انتخاب کنند. «کلارکسون» با کسب امتیاز 9 از 10، بالاتر از چهره‌های محبوبی مانند «پرنس ویلیام»، «ادریس البا» و «کیلین مورفی» قرار گرفته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


جرمی کلارکسون به عنوان جذاب‌ترین مرد سال بریتانیا انتخاب شد

این دومین باری است که «کلارکسون» این عنوان را به دست می‌آورد. او در سال 2022 نیز در همین نظرسنجی به عنوان جذاب‌ترین مرد بریتانیا انتخاب شده بود. انتخاب «کلارکسون» به عنوان جذاب‌ترین مرد بریتانیا، بازتاب‌های زیادی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی داشت. برخی از این انتخاب استقبال کرده‌اند و برخی دیگر آن را عجیب و غافلگیرکننده دانسته‌اند.

«جرمی کلارکسون» به خاطر شخصیت شوخ‌طبع و طعنه‌آمیز خود شناخته می‌شود. او مجری برنامه‌های محبوبی مانند Top Gear و The Grand Tour بوده و همچنین چندین کتاب پرفروش نوشته است.

جرمی کلارکسون

«کلارکسون» بالاتر از چهره‌های محبوبی مانند پرنس «ویلیام» (رتبه دوم)، «تام هلند»، ستاره فیلم اسپایدرمن (رتبه سوم) و «گرت ساوتگیت»، سرمربی تیم ملی انگلیس (رتبه چهارم) قرار گرفت. جذابیت «جرمی کلارکسون» که به خاطر شوخ‌طبعی و طعنه‌آمیزش شناخته می‌شود، ظاهرا در نظر زنان عاملی تعیین‌کننده بوده است. به گفته یکی از روزنامه‌نگاران بریتانیایی:

زنان معمولا مردانی را دوست دارند که در عین بی‌‌پروا بودن، طناز هم باشند و به نظر می‌رسد «کلارکسون» چنین شخصیتی را در ذهن زنان متبادر می‌کند که او را برای دومین سال متوالی انتخاب کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انتخاب جرمی کلارکسون به عنوان جذاب‌ترین مرد سال بریتانیا چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا