اخبار روز

رفتار غیرحرفه ای شهربانو منصوریان/ مسئولان ووشو باید پاسخگو باشد

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین؛ مراسم تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزش ایران امروز سه شنبه با حضور ابراهیم رئیسی وزیر ورزش و جوانان، رئیس کمیته ملی المپیک و پارالمپیک، روسای انجمن ها و ورزشکاران کشور در سالن اجلاس سران. وقتی مسئولان ووشو برای جشن حضور داشتند، ملی پوش نمی دانست چرا با واکنشی عجیب و غیرمنتظره محل را ترک کرد.

به نقل از مهر بر اساس تصمیم اتخاذ شده به دلیل تعداد بالای مدال آوران رشته های ورزشی، به غیر از رئیس جمهور، تنها تعداد محدودی از ورزشکاران نماینده همان رشته از هر فدراسیون جوایزی دریافت کردند. زمانی که نوبت به فدراسیون ووشو رسید، خواهران منصوریان به همراه علی صدیقی رئیس فدراسیون روی صحنه حاضر شدند و لحظاتی بعد شهربانو با دست و صورت عجیبی صحنه را ترک کرد.

مشخص نیست منصوریان به چه چیزی معترض بوده است اما نباید به خود اجازه می داد در مراسم تجلیل از ورزشکاران چنین موضعی ابراز کند. نباید فراموش کرد که این دومین مراسم از زمان حضور کیومرث هاشمی و دریافت جوایز اساتید رشته های مختلف است.

مسئولان فدراسیون ووشو باید یکی وی یکی از عوامل اصلی تاثیرگذار بر رفتار تیم ملی را معرفی کرد. متأسفانه اگر برای این ورزشکار که در حاشیه های مجازی و واقعی کم نداشت، ارزش زیادی قائل شد و از رفتارهای مشابه در گروه ووشو چشم پوشی کرد، به جایی می رسید که چنین رفتارهای غیرحرفه ای و حقیرانه ای مورد توجه قرار می گیرد. وزیر ورزش و رؤسای انجمن و سایر مسئولان و قهرمانان ورزشی کشور به نمایش گذاشته می شود

امیدواریم مسئولان انجمن به این راحتی این رفتار غیرحرفه ای را نپذیرند.

257 251

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا