اخبار روز

دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تلاش

فرمانده انتظامی شهرستان تلاش با اعلام یک فقره قتل در این شهرستان گفت: قاتل 34 ساله که در نزاع ملکی اقدام به قتل کرده بود در کمتر از پنج ساعت در حین فرار کشته شد. یکی وی از استان های همجوار شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ محمد رستمی امروز، 6 اردیبهشت ماه ماه در گفت وگو با خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: پلیس با تمام توان در حفظ نظم و امنیت تلاش می کند و اجازه نمی دهد مجرمان با اقدامات غیرقانونی نظم و امنیت را برهم بزنند.

وی گفت: در پی گزارش مرکز تماس فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل با سلاح گرم یکی پیگیری موضوع در دستور کار پلیس ایلاقات شهرک تلاش قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش با بیان اینکه بلافاصله ماموران آگاهی به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد قاتل به دلیل اختلافات ملکی با اسلحه شکاری مقتول را شلیک کرده است.

این افسر پلیس افزود: با سرعت عمل پلیس، قاتل در حال فرار در کمتر از 5 ساعت کشته شد. یکی وی از استان های همجوار شناسایی و دستگیر و از وی یک قبضه سلاح شکاری کشف شد.

سرهنگ رستمی در خاتمه با اشاره به اینکه قاتل 34 ساله برای محاکمه به مرجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: نظم و امنیت خط قرمز پلیس است و کسانی که بخواهند آن را زیر پا بگذارند پلیس با خشونت و قانونی برخورد کرد.»

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا