اخبار روز

دستگیری عاملان درگیری در ارومیه

به گزارش خبرگزاری مگتو از آذربایجان غربیحسین مجیدی با اعلام این خبر گفت: پس از درگیری مردم در جاده پل قویون ارومیه که موجب رعب و وحشت شهروندان شد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار دادسرای استان آذربایجان غربی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با کمک اشراف اطلاعاتی، تحقیقات و بررسی های همه جانبه از سوی تمامی نهادهای امنیتی، این افراد دخیل شناسایی و از اراذل و اوباش هم سطح مشخص شدند.

حسین مجیدی افزود: پس از تحقیقات و تلاش های دقیق پلیسی و قضایی و همچنین تلاش پلیس امنیت و همکاری با دستگاه قضایی، 7 نفر شرور بودند که چهار نفر از آنها در شهرستان های همجوار دستگیر و سه نفر دیگر نیز در محدوده پلیس آگاهی شناسایی شدند. کوتاه ترین زمان ممکن شما دستگیر و تحت رسیدگی قرار خواهید گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب ارومیه ضمن قدردانی از تلاش های دستگاه قضایی و امنیتی و انتظامی تاکید کرد: دستگاه های قضایی، انتظامی و امنیتی با تمام توان خود اجازه نخواهند داد کسی و به هر دلیلی جامعه را به سمت روانی سوق دهد. ناامنی، ناهنجاری و در حین اخطار، اقدامات سختی را علیه شرورانی که نظم و امنیت اجتماعی را مختل می کنند، انجام خواهیم داد.

عصر دیروز (6 خرداد) اردیبهشت ماه (ماه 1403) در پل قویون ارومیه عده ای با قمه درگیری دسته جمعی به راه انداختند که برای دقایقی مردم را به وحشت انداختند. / اینجا /

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا