اخبار روز سینما

خواندن روزانه تاروت تاروت فردا سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه 1403 را اینجا بخوانید


به گزارش مگتو تاروت خوانی روشی برای پیشگویی است که از کارت های تاروت برای پیش بینی و تفسیر مسائل و رویدادهای آینده استفاده می کند. اصطلاح “تاروت” احتمالاً از “Tarocchi” ایتالیایی یا “Tarot” فرانسوی گرفته شده است که به مجموعه ای از کارت های فال اطلاق می شود. هر کارت تاروت نشان دهنده نمادها، ستون ها و مفاهیم خاصی است. ترکیبی از کارت ها و موقعیت آنها تفسیری برای سوال یا مشکل پیدا می کنند. این تاروت خواندن یکی تاروت خوانی که در فرهنگ های غربی و جهان به عنوان روشی محبوب و پرطرفدار شناخته می شود، عموماً به معنای پیش بینی و تفسیر زندگی و مسائل مربوط به آینده با استفاده از کارت های تاروت است و می تواند به افراد در دستیابی به درک جدیدی بر اساس تفسیر و دانش فردی کمک کند. نگرش شما نسبت به مشکلات پیش بینی تاروت فردا 11 اریدبهشت 1403 را بخوانید.

فروردین

کارت تاروت: کارت سه سکه

ماه آوریل، کار بیشتر، مسئولیت بیشتر در کارت است. امروز روز شلوغی برای شما خواهد بود اما مهم نیست زیرا سود بیشتری خواهید برد و پول بیشتری به سمت شما سرازیر خواهد شد. جوایزی نیز دریافت خواهید کرد. نگرش مثبت خود را حفظ کنید، به راه خود ادامه دهید و پاداش ها خواهد آمد. همه چیز در حال پیشرفت است. اگر مستقل هستید و به دنبال عشق هستید، احتمالاً از طریق کارتان با شخصی آشنا خواهید شد، شاید همکارتان که به او نادیده گرفته اید. حواست رو جمع کن!

اردیبهشت ماه

کارت تاروت: کارت ملکه پول

اردیبهشت ماه ماهی ها، امروز ممکن است یک تحول غیرمنتظره رخ دهد. احتمالاً از گذراندن وقت برای مراقبت از کسی یا درگیر شدن با کسی لذت خواهید برد. شما احساس برکت و تغذیه می کنید. شما هم از نظر ذهنی و هم از نظر جسمی احساس موفقیت می کنید. امروزه مزایای مالی بسیار بهتر شده است و می توانید پول خود را صرف دکوراسیون منزل و ایجاد محیطی راحت برای خانواده و خود کنید. شانس به شما لبخند می زند!!!

خرداد

کارت تاروت: کارت شمشیر جدید

خرداد ماهی های عزیز، امروز شما انرژی ذهنی و جسمی زیادی دارید که شما را قادر می سازد با چالش هایی که روز برای شما در نظر گرفته است روبرو شوید. اگر تازه شروع به کار کرده اید، ممکن است کارمندان دیگر به شما حسادت کنند و سعی کنند به شما آسیب برسانند. اگر امروز به دنبال شغلی هستید و با مصاحبه روبرو هستید، ممکن است لازم باشد در مصاحبه ها بسیار متواضع باشید تا موقعیت مورد نظر خود را بدست آورید. مراقب قراردادها باشید

تیر

کارت تاروت: کارت شش سکه

جولای جان، من مقداری پول یا وام به تو بدهکارم، اکنون زمان بازگشت است. در صورت پرداخت به شما بازپرداخت می شود. در یک رابطه، شما باید بیش از آنچه می خواهید ببخشید. نیازها و محدودیت های عاطفی شریک خود را درک کنید. اگر به کمک مالی نیاز دارید، دست یاری دراز کنید. افزایش یا ارزیابی در حقوق شما می تواند برای شما پاداش و شناخت به همراه داشته باشد.

مرداد

کارت تاروت: کارت تعادل

مرداد ماهی ها، شما می دانید که چگونه در موقعیت ها، تصمیمات اشتباه و انتخاب های اشتباه در زندگی مدیریت کنید. حد وسط تعادل و اعتدال را برای رسیدن به اهداف خود بیابید. به آنچه احساس گناه می کنید، چه اشتباهاتی را که در گذشته مرتکب شده اید نگاه کنید. سپس خود را ببخش و آنها را رها کن. این را می توان برای سود خرید نیز اعمال کرد. شما می توانید با ترکیب و تطبیق فرمول ها برای مجموعه تابستانی خود، انتخاب های عالی داشته باشید.

شهریور

کارت تاروت: کارت هیروفانت

شهریور ماهی ها، سنت های خانوادگی، مذهب اکنون برای شما مهم هستند. به جای پیروی از سنت خود، باید از یک برنامه پیروی کنید یا از سنت پیروی کنید. ممکن است احساس کنید موظف به پیوستن به نوعی گروه یا سازمان هستید. دعاهای اجتماعی، برنامه های کمک های اجتماعی، سازمان های مردم نهاد توجه شما را جلب می کند. همذات پنداری با گروه و طرز تفکر آن مفید خواهد بود. از انرژی و مهارت های خود برای دستیابی به دانش استفاده کنید.

مهر

کارت تاروت: پنج کارت گرز

ماهی های عزیز از افراد منفی گرا دوری کنید زیرا آنها فقط درد شما را بیشتر می کنند. ممکن است در خانه با مخالفت همکاران یا عزیزان روبرو شوید. ایده ها و نظرات شما پذیرفته نخواهد شد. مراقب افراد مسن باشید. به دنبال گزینه های مالی بهتر از گزینه های موجود باشید. مدیتیشن بهترین روش درمانی است.

آبان

کارت تاروت: یک کارت شمشیر

آبان ماهی ها، شما در جایی امتیاز می گیرید که دیگران شکست می خورند و انتظار دارید که شرایط در جبهه تحصیلی روشن شود زیرا امروز از نظر ذهنی تیزبین و جاه طلب هستید. در محل کار، مدیران ارشد ممکن است بیش از آنچه در حال حاضر ارائه می دهید از شما انتظار داشته باشند. ممکن است از شما خواسته شود کاری انجام دهید که تصویر شما را در جبهه اجتماعی افزایش دهد. در ارتباطات خود مراقب باشید زیرا تمایل دارید انتقادی صحبت کنید یا نظرات طعنه آمیز ارسال کنید.

آذر

کارت تاروت: نه کارت پول

آذر ماهی ها، این زمانی است که با ظرافت و ظرافت رفتار کنید، در برخورد با دیگران درایت و دیپلماتیک باشید. شما در مرحله ای از زندگی خود هستید که احساس امنیت، خودکفایی، مستقل و آزاد می کنید. اگر امروز قصد خرید خانه یا ملک در یک منطقه محبوب را دارید، ممکن است آرزوی شما محقق شود. لقاح یا گسترش در خانواده یکی دیگر از احتمالات است.

دی

کارت تاروت: کارت چهار فنجان

دی ماهی عزیز بیدار شو!!! روی نقاط قوت خود تمرکز کنید، روی چیزهایی که دارید و می توانید انجام دهید، نه روی چیزهایی که ندارید و نمی توانید داشته باشید. به وضعیت مالی خود نگاه کنید. شما باید اسناد مالی خود را به روز کنید. فرصت های بهتری در زندگی دارید و اگر هوشیار نباشید آنها را از دست خواهید داد. دانش خود را تقویت کنید و CV خود را بازسازی کنید، زیرا ممکن است در آینده نزدیک به آنها نیاز داشته باشید.

بهمن

کارت تاروت: نه شمشیر

بهمن ماهی های عزیز، ممکن است امروز در تمام تلاش های خود محدودیت هایی احساس کنید. مسائل مربوط به سلامتی، ثروت و شغل نیاز به توجه شما دارد. زمان و انرژی گرانبهای خود را برای برنامه ریزی انتقام هدر ندهید. فقط کافی است به مرحله بعدی زندگی خود بروید. اگر به دنبال شغل یا موقعیت بالقوه ای هستید که امیدوار بودید، ممکن است به نتیجه نرسد. تضادهای درونی خود را کنترل کنید، نگرش مثبت شما به شما قدرت می دهد.

اسفند

کارت تاروت: چهار کارت پول

اسفند ماهی ها، اقدامات احتیاطی بهداشتی روی کارت است. خود را معاینه کنید و از در میان گذاشتن مشکلات خود با پزشک خود دریغ نکنید. امکان عشق نیز به توجه شما نیاز دارد. باید صراحتاً در مورد بعضی چیزها فکر کنید. احساسات و نگرانی های خود را به فرد مورد علاقه خود بیان کنید. شما به طور قابل درک در مورد پول نگران هستید و سعی می کنید هر پنی را نگه دارید، که می تواند به عنوان خسیس تلقی شود.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا