اخبار روز سینما

5 دنباله برای فیلم Kingdom of the Planet of the Apes ساخته خواهد شد

کمپانی فاکس قرن بیستم در پی موفقیت غیرمنتظره فیلم جدید Kingdom of the Planet of the Apes ساخت 5 دنباله دیگر برای این فرنچایز محبوب را تایید کرد.

سیاره میمون‌ها یکی از قدیمی‌ترین و پرفروش‌ترین فرنچایزهای علمی تخیلی هالیوود، در سال 2011 با فیلم ظهور سیاره میمون‌ها احیا و به سه‌گانه‌ای جذاب و پرمخاطب تبدیل شد. فیلم جدید این مجموعه با عنوان پادشاهی سیاره میمون‌ها که دنباله‌ای بر سه‌گانه «مت ریوز» به حساب می‌آید؛ نه تنها در گیشه خوش درخشیده، بلکه نظرات مثبتی را نیز از منتقدین دریافت کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


فیلم جدید Kingdom of the Planet of the Apes

این استقبال چشمگیر، ریک یافا و آماندا سیلور تهیه‌کنندگان این فیلم را به این نتیجه رسانده که پتانسیل ساخت 5 دنباله دیگر برای آن وجود دارد. آن‌ها در مصاحبه‌ای با «هالیوود ریپورتر» فاش کردند که از ابتدا قصد داشتند 9 فیلم از این فرنچایز بسازند.

«آماندا سیلور» می‌گوید:

زمانی که ایده احیای سیاره میمون‌ها شکل گرفت، به ساخت 9 فیلم فکر می‌کردیم. می‌دانستیم که ایده جاه‌طلبانه‌ای است، اما خوشبختانه تاکنون 4 فیلم از آن ساخته شده.

فیلم جدید Kingdom of the Planet of the Apes

«ریک یافا» نیز در این باره می‌گوید:

من هم مثل «آماندا» از ایده ساخت 9 فیلم استقبال می‌کردم؛ اما زمانی که خبر آن منتشر شد، مطمئن نبودم که این اتفاق خواهد افتاد. به همین دلیل با «وس بال» کارگردان فیلم و همچنین مدیران استودیوهای «قرن بیستم» درباره پروژه‌های بعدی صحبت کردیم. با توجه به موفقیت فیلم پادشاهی سیاره میمون‌ها، معتقدیم که می‌توان حداقل 2 فیلم دیگر با حضور شخصیت‌های مشابه ساخت؛ البته که در نهایت این نظر و استقبال طرفداران است که تعیین می‌کند چه تعداد فیلم دیگر از این فرنچایز ساخته خواهد شد.

باید منتظر ماند و دید که فروش فیلم پادشاهی سیاره میمون‌ها در هفته‌های آینده به چه شکل خواهد بود و آیا این استقبال ادامه خواهد داشت یا خیر؟

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم جدید Kingdom of the Planet of the Apes چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا