اخبار روز سینما

نیکولاس کیج بازیگر نقش اسپایدرمنِ نوآر سریال Noir شد

طبق اعلام نشریه ورایتی، « نیکولاس کیج » باری دیگر در نقش مرد عنکبوتی نوآر بازی خواهد کرد؛ اما این بار در یک قالب یک سریال لایو اکشن.

به گزارش این نشریه، «کیج» قرار است در سریال لایو اکشن نوآر که سفارش ساخت آن به شبکه‌های MGM+ و Prime Video است، بازی کند. این سریال ابتدا در آمریکا از طریق کانال خطی MGM+ پخش خواهد شد و سپس به صورت جهانی در Prime Video در دسترس قرار خواهد گرفت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های نیکولاس کیج تا سال 2023

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


نیکولاس کیج بازیگر نقش اسپایدرمنِ نوآر سریال Noir شد

ورایتی به طور اختصاصی در فوریه 2023 گزارش داد که این سریال Noir در حال توسعه است؛ اما در آن زمان حضور کیج قطعی نشده بود. این اعلامیه پیش از مراسم مقدماتی آمازون برای تبلیغ‌کنندگان در نیویورک در روز سه‌شنبه انجام شد.

«ورنون سندرز»، رئیس بخش تلویزیون آمازون MGM استودیو گفت:

گسترش دنیای مارول با سریال نوآر ، فرصتی فوق‌العاده خاص است و ما مفتخریم که این سریال را برای مشتریان جهانی Prime Video خود به ارمغان بیاوریم. نیکولاس کیج با استعداد فوق‌العاده، انتخابی ایده‌آل برای ابرقهرمان جدید ماست و تیم تولید کارآمد با حضور «فیل لرد»، «کریستوفر میلر»، «ایمی پاسکال» و تیم فوق‌العاده سونی، متعهد به گسترش این فرنچایز به اصیل‌ترین شکل هستند.

نیکولاس کیج

«کیج» پیش از این در فیلم انیمیشنی برنده جایزه اسکار “مرد عنکبوتی: درون دنیای عنکبوتی” صداپیشگی اسپایدرمن نوآر را برعهده داشت. این اولین باری است که این شخصیت در یک پروژه لایو اکشن به تصویر کشیده می‌شود.

بر اساس خلاصه داستان رسمی، نوآر داستان یک کارآگاه خصوصی پیر و بدشانس در نیویورک دهه 1930 را روایت می‌کند که مجبور می‌شود با گذشته خود به عنوان تنها ابرقهرمان شهر، دست و پنجه نرم کند.

این سریال محصول «اورن اوزیل» و «استیو لایتفوت» است که به عنوان سرپرست نویسندگان و تهیه‌کننده اجرایی نیز فعالیت خواهند کرد. آن‌ها این سریال را با تیم مرد عنکبوتی: درون دنیای عنکبوتی که شامل «فیل لرد»، «کریستوفر میلر» و «ایمی پاسکال» توسعه دادند که همگی آن‌ها نیز تهیه‌کننده اجرایی خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انتخاب شدن «نیکولاس کیج» به عنوان بازیگر نقش مرد عنکبوتی نوآر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Variety

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا