اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

حضور مدیران گروه همراه اول در ارائه ها و پنل های تخصصی رویداد اینوتکس 2023

در نمایشگاه Innotex 2023 چند نفر از مدیران و کارشناسان همراه اول سخنرانی کردند و در پنل های تخصصی نیز حضور فعال داشتند.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در دومین روز از “اینوتکس 2023” همراه اول 5 برنامه شامل 3 سخنرانی و 2 پنل تخصصی پیش بینی کرد.

در روز اول نمایشگاه ابتدا مدیر راهبردی مرکز تحقیق و توسعه معبر آل با موضوع «نقش سازمان‌های نوآور در توسعه اکوسیستم نوآوری» در بخش صحنه سخنرانی کرد.

وی در این گفتار با مقدمه ای کوتاه به مفاهیم کلیدی اکوسیستم نوآوری پرداخت و سپس به ارائه تجربیات نوآوری در اپراتورهای برتر مخابراتی جهان پرداخت. وی در پایان با معرفی مفهوم سازمان های نوآور به تشریح برخی از اولین فعالیت های نوآورانه پرداخت و اثرات این اقدامات را بر توسعه اکوسیستم نوآوری صنعت ICT کشور تشریح کرد.

مصطفی درجزی، مدیرعامل شرکت موبایل اول هوشمند در روز دوم در بخش تالار گفتگو با موضوع «حکمرانی دیجیتال در خدمات همراه اول» به ایراد سخنرانی پرداخت. وی در این گفتگو با اشاره به معضلات عدم حکمرانی داده در کشور، نقش همراه اول در حل این معضلات با ارائه سرویس‌های دیجیتال را تشریح کرد.

در دومین روز در بخش سیتکس نمایشگاه، پنل تخصصی شبکه آموزشی دانش آموزی (شاد) با موضوع «آموزش مجازی، آینده آموزش در ایران» ارائه شد. در این پنل که یک ساعت و به صورت حضوری و مجازی به طول انجامید، مدیران و متخصصان گروه شاد به تشریح ابعاد مختلف آموزش مجازی و برنامه های این بستر در این زمینه پرداختند.

در پایان روز دوم نیز در بخش Next Station نمایشگاه، مدیر تحقیق و توسعه مجموعه شاد در پنل تخصصی با موضوع «زندگی مجازی، کدام واقعی‌تر است؟ مجازی یا واقعی؟» شرکت داشت. وی با تاسی به تجربیات خود در بخش تحقیق و توسعه شاد اقدام به ارائه نظرات تخصصی در موضوع محوری پنل کرد.

در سومین روز نمایشگاه، همراه اول در بخش استیج برنامه داشت و سخنرانی با موضوع «نقش دوقلوهای دیجیتال در انقلاب صنعتی چهارم» توسط مدیر ابر و اینترنت اشیاء شرکت همراه اول ارائه شد.

شایان ذکر است، همراه اول با حمایت از نمایشگاه بین المللی اینوتکس 2023 نقش خود را به عنوان حامی نوآوری در کشور بیش از پیش ارائه کرد.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا