اخبار روز سینما

حضور اشلی جانسن در قسمت نهم The Last of Us !

پس از اینکه این هفته اعلام شد قسمت آخر فصل اول سریال آخرین بازمانده از ما به انتشار رسید، حضور اشلی جانسن در قسمت نهم The Last of Us با عکسی ارزیابی شد.

در قسمت ابتدایی فصل اول سریال The Last of Us پس از دیدن اشلی جان به عنوان مادر الی یک سکانس هنرنمایی کرد، باید دید که پررنگ‌ترین در این فصل است و حالا از عکس لو رفته‌ای رفته‌ای که در قسمت نهم نهم سریال منتشر شده است. حضور اشلی جانسن در قسمت پایانی سریال The Last of Us مشخص شد.

بیشتر بخوانید:

تیزر قسمت نهم و پایانی سریال The Last of Us منتشر شد !

نقد و بررسی قسمت اول تا هشتم سریال آخرین بازمانده از ما

حضور اشلی جانسن در قسمت نهم The Last of Us

جول و در طول هشت قسمت با بدترین ترس‌های مواجه شده و بیش از زمان دیگری به مقصد خود نزدیک هستند. پس از با تروما یکی پس از دیگری، اپیزود وقتی نیازمندیم، نهایی بقا و همچنین خروجی از خشونت را به آنها داد.

درست از ابتدا، تبلیغات این سریال، صداپیشه در بازی‌ها، اشلی جانسون، را ایفای نقش مادر الی در این سریال طعنه زد. اما او در هیچ قسمتی ظاهر نشده است زیرا اکنون می‌دانیم که او برای قسمت نهایی دخاشدره است.

در ادامه می‌توانید عکس لو رفته از اشلی جانسون در سریال آخرین بازمانده از ما را بیدین

حضور اشلی جانسن در قسمت پایانی سریال The Last of Us

عکس لو رفته از اشلی جانسون در سریال آخرین بازمانده از ما

حضور اشلی در قسمت نهایی سریال، نشان می‌دهد ما چند دقیقه از زمان این قسمت در فلش بک می‌بینیم که دقیقاً نشان می‌دهد به چه دلیل اینگونه است که هیچگاه به آن اشاره می‌کند. قسمت پایانی سریال The Last of Us، دوشنبه هفته آینده پخش می شود.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا