اخبار روز

جیپ گلادیاتور با موتور هیبریدی پلاگین 4X تولید می شود (+ عکس)

این خودروساز آمریکایی تایید کرد که Gladiator 4xe پلاگین هیبریدی سال آینده رونمایی خواهد شد و سومین عضو پلاگین هیبریدی از خانواده محصولات جیپ خواهد بود. متخاصم 4X و گرند چروکی 4X باشد

به گزارش پدال، آنتونیو فیلوسا، مدیرعامل این برند معروف، اشاره ای به زمان رونمایی رسمی وانت مورد بحث نکرده است، اما بعید است پیشرانه های آن با مدل به کار رفته در رانگلر 4xe متفاوت باشد.

SUV هیبریدی پلاگین جیپ به نیروگاه 4 سیلندر 2 لیتری توربوشارژ، ژنراتور-استارتر و موتور الکتریکی ادغام شده در یک جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک مجهز شده است. این مجموعه در رانگلر 4xe قدرت 375 اسب بخار و 637 نیوتون متر گشتاور تولید می کند.

خبر تولید پلاگین هیبریدی گلادیاتور پس از آن منتشر شد که جیپ موتور اکو دیزلی را از لیست موتورهای موجود برای این پیکاپ آمریکایی حذف کرد. البته خریداران می توانند موتور 6 سیلندر 3.6 لیتری با قدرت 285 اسب بخار و گشتاور 352 نیوتن متر را نیز انتخاب کنند.

طبق گزارش‌ها، جیپ تاریخ دقیق عرضه رسمی Gladiator 4xe را فاش نکرد و تنها اعلام کرد که تمامی محصولات این شرکت تا سال 2025 الکتریکی و هیبریدی خواهند بود. قیمت دقیق این وانت را نیز نمی دانیم اما باید دانست که قیمت رانگلر 4xe مدل 2024 از حدود 53 هزار دلار شروع می شود که حدود 20 هزار دلار بیشتر از قیمت مدل پایه بنزینی است.

اگر گلادیاتور نیز چنین تفاوت قیمتی داشته باشد، احتمالاً قیمت مدل پلاگین هیبریدی 4xe به 60 هزار دلار خواهد رسید. باید دید آیا مشتریان با این قیمت از ون هیبریدی پلاگین جیپ استقبال خواهند کرد یا خیر. تو در مورد آن چه فکر می کنی؟

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا