اخبار روز سینما

وزارت ارشاد درباره ممنوعیت کار برخی از خوانندگان توضیح داد

مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص موضوعاتی که پیرامون فعالیت برخی از هنرمندان پیش آمد توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد اللهیاری مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به جنجال های پیرامون فعالیت برخی از هنرمندان، وی به افزایش فعالیت موسیقایی در کشور در ماه های اخیر اشاره کرد و آمار اجراهای صحنه ای و همچنین صدور مجوز را ارائه کرد.

به گفته وی، تنها در اردیبهشت ماه ماه سال جاری 120 کنسرت بزرگ موسیقی با مجوز دفتر موسیقی و تنها در تهران و تنها در سالن هایی با ظرفیت بیش از 120 نفر برگزار شد.

الله یاری اشاره کرده است که در این سه ماه بیشتر هنرمندان مشهور و محبوب در ژانر پاپ روی صحنه رفته اند.

همچنین از فعالیت جدید برخی از هنرمندان با کمک دولت و نهادهای مرتبط پس از چندین سال خبر داده است.

این مدیر فرهنگی همچنین با بیان اینکه بدیهی است در حوزه فعالیت های موسیقایی امکان بروز مشکلات وجود دارد، راه حل این امر را مراجعه به دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت ارشاد دانست.

به گفته وی، “در هر زمان اگر ملاحظه ای شود، با خواننده و تهیه کننده مربوطه در میان گذاشته می شود.”

اللهیاری از هنرمندان خواست از تبلیغ نوارهای رسانه ای در راستای سخنان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خودداری کنند و تاکید کرد: تاکید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر پرهیز از خط کشی در فضای رسانه ای و مجازی، تسهیل و تسریع فرآیندهای پاسخگویی و سخن گفتن است. تجلیل از هنرمندان و رفع سوءتفاهم ها و افزایش نشاط هنری و اجتماعی.

روز گذشته پس از اظهارنظر وزیر ارشاد، چند تن از هنرمندان موسیقی پاپ، دفتر موسیقی را متهم کردند که در پاسخ به سخنان وزیر، اطلاعات دقیقی به وزیر نداده است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا