اخبار روز سینما جهان

تهیه‌کننده متهم به تجاوز تبرئه شد

قضات دادگاه تجدیدنظر معتقدند روند محاکمه واینستین به گونه ای بوده که وی از یک محاکمه عادلانه محروم شده است و به همین دلیل باید دادگاه مجددا تشکیل شود.

به گزارش بی بی سی، اتهامات متعدد تجاوز جنسی و سوء استفاده جنسی علیه هاروی واینستین که توسط برخی از مشهورترین زنان سینمای هالیوود مطرح شد، جرقه جنبش #MeToo را برانگیخت که نه تنها به ایالات متحده بلکه در سایر نقاط جهان نیز گسترش یافت. جهان.

اکنون دادگاه تجدیدنظر می گوید که در دادگاه بدوی، دادستان شاهدانی را احضار کرد که اتهامات آنها در شکایت اولیه علیه هاروی واینستین نبود و بنابراین متهم دادگاه عادلانه ای نداشت.

با این حال، در انتظار محاکمه جدید، تهیه کننده سابق هالیوود در زندان باقی خواهد ماند، زیرا او در حال حاضر به دلیل محکومیت تجاوز جنسی در دادگاه دیگری در لس آنجلس در زندان است.

اتهامات گسترده تجاوز جنسی علیه «هاروی واینستین» از سال 2017 علنی شد و تا زمان محکومیت او در سال 2020، حدود 80 زن این غول صنعت فیلم را به سوء رفتار جنسی در چندین دهه متهم کردند، از جمله اوما ترومن و سلما. هیاک» دو بازیگر مشهور هالیوود.

هاروی واینستین یکی او یکی از بزرگترین تهیه کنندگان سینمای آمریکاست که موفقیت های زیادی کسب کرده است.

فیلم های او از جمله «سخنرانی پادشاه» و «شکسپیر عاشق» برنده چندین جایزه اسکار شده اند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا