اخبار روز سینما جهان

چهره‌های هالیوودی خواستار تغییر جهان با هنر شدند

به گزارش خبرگزاری به گزارش بازتاب آنلاین، ده ها چهره خلاق و فعال مطرح هالیوود در واکنش به تعطیلی شرکت تولید فیلم «مشارکت کننده» نامه سرگشاده ای را امضا کرده و از صنعت سینما خواسته اند مانند این شرکت از طریق سینما و تلویزیون تغییراتی ایجاد کنند.

جورج کلونی، آلفونسو کوارون، اوا دوورنی، جین فوندا، رجینا کینگ، ویولا دیویس، تارانا برک، بنیانگذار جنبش من هم، برایان استیونسون، وکیل حقوق مدنی، از جمله امضاکنندگان این نامه هستند.

در این نامه آمده است: هنگام خداحافظی با مشارکت کننده، باید تأکید کنیم که داستان سرایی مبتنی بر ارزش اکنون بیش از هر زمان دیگری مورد نیاز است. اکنون یک اکوسیستم کامل از مردم وجود دارد که با 20 سال کار این شرکت آماده همکاری با شما هستند.

“Participant” که در سال 2004 توسط مدرسه جف تأسیس شد، ماه گذشته تعطیلی خود را اعلام کرد. تعطیلی این شرکت که برنده 21 جایزه اسکار و نامزد 86 جایزه اسکار شد و بیش از 3.3 میلیارد دلار در سراسر جهان به دست آورد و بر ساخت فیلم هایی در مورد مسائل بشردوستانه، عدالت و فساد متمرکز بود، با موجی از پشیمانی در صنعت سینما مواجه شد. تبدیل شد.

فیلم Roma برنده اسکار 2018 آلفونسو کوارون که زندگی یک خانواده را در مکزیکوسیتی به درستی به تصویر می کشد، یکی از فیلم های این شرکت بود که بحثی جدی درباره حقوق کارگران در مکزیک به راه انداخت و در نهایت منجر به معرفی اولین منشور ملی شد. حقوق کارگران خانگی به کنگره رفت. این نوع تأثیر همان چیزی است که این گروه از بازیگران و چهره‌های صنعت می‌خواهند زنده بمانند، زیرا رسانه‌های امروزی در دوران پرنوسانی حرکت می‌کنند.

جورج کلونی، اوا دوورنی، رجینا کینگ، کری واشنگتن، آلفونسو کوارون، مایکل کیتون، دیگو لونا، چیتل اجیفور، جین فوندا، ورا فارمیگا، مارتین شین، سوفیا بوش از جمله چهره هایی هستند که این نامه را امضا کرده اند.

۲۲۰۵۷

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا