اخبار روز سینما

تغییر چهره دلخراش مهران مدیری پس از 7 ماه غیبت / Mr. مدیری لطفا پیر نشو!

عکس/ تغییر چهره جدید و دلخراش مهران مدیری پس از ۷ ماه غیبت

پس از هفت ماه سکوت و غیبت مهران مدیری، به تازگی عکسی از او در کنار فردی دیگر در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

عکس/ تغییر چهره جدید و دلخراش مهران مدیری پس از ۷ ماه غیبت

مهران مدیوری حدود ۷ ماه است که نه در رسانه ها دیده می شود و نه در اینستاگرام فعال است. دفعه قبل شکایتی گذاشته و گفته که با او اختلاف دارد و دارند شایعه می‌کنند.

مدیری از اطرافیانش هم گلایه کرد که درباره این شایعات سکوت کردند و بعدا گفتند که از مهران مدیری بودن خسته شده است. حالا پس از ۷ ماه یکی از کاربران شبکه های اجتماعی تصویر مشترک جدیدی با مهران مدیری منتشر کرده است. این تصویر تغییر و شکستگی چشمگیر صورت مهران مدیری را نشان می دهد.

عکس/ تغییر چهره جدید و دلخراش مهران مدیری پس از ۷ ماه غیبت

بیوگرافی مهران مدیری

مادوری در 28 فروردین 1346 در اراک به دنیا آمد. او فعالیت هنری خود را از سال 1372 با ساخت سریال طنز نوروز 72 آغاز کرد و تندیس حافظ بهترین بازیگر مرد طنز تلویزیونی برای سریال مرد دو هزار چهره و قهوه تلخ است.

از شانزده سالگی با تئاتر آشنا شد. او در سال ۱۳۶۸ وارد رادیو شد و شش سال گوینده قصه شب بود. کارگردانی پس از ساخت و پخش سریال «پرواز 57» تولید سریال دیگری به نام ساعت خوش را با حضور بازیگران نه چندان سرشناس آغاز کرد که در سال های 82 و 73 هفته ای یک بار از شبکه دو پخش می شد.

عکس/ تغییر چهره جدید و دلخراش مهران مدیری پس از ۷ ماه غیبت
پس از آن در نوروز 1395 مجموعه دورهمی را روانه بازار کرد. مهران مدیری در سریال اختصاصی خاتون نماوا حضور داشته است. از افتخارات مهران مدیری می توان به طوطی طلایی برای بهترین بازیگر مرد، تندیس حافظ برای بهترین بازیگر کمدی، تندیس مجری تلویزیون برای بهترین بازیگر مرد و نامزدی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد اشاره کرد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا