اخبار روز سینما

پوشش متفاوت پرستار سریال رهایم کن که به دل کابران ننشست!/ تصویری از “هدی زین العابدین” در این لباس

به گزارش پی ام آپ، هدی زین العابدین یکی از جذاب ترین و خوش تیپ ترین بازیگران زن ایرانی است که در فیلم ها و سریال های زیادی به ایفای نقش پرداخته است اما به نظر می رسد مدتی است که بازیگر زن را فقط در سینما یا در خانه پیدا می کنیم. شبکه، و حالا او در جعبه جادویی است که نمی توانید آن را ببینید، در عین حال، بسیاری از این بازیگران مدل شده اند و کمتر چهره های خجالتی تلویزیون هستند. هدی زین العابدین این روزها مشغول ایفای نقش در سریال «رهایم کن» است که می توان گفت یکی از شخصیت های اصلی آن است و داستان حول محور او و از سوی دیگر فیلم «گروه دختران» می چرخد. او با کاغذش روی صفحه است. هدی زین العابدین دختر دهه شصتی است که اولین بار در سریال «سقوط یک فرشته» در نقش یک دختر چادری بازیگری را آغاز کرد و با اینکه چهره ای عکلی داشت دارد؛ اما معصومیت به چهره‌ش میومد.

هدی خانم البته پیش از این در سریال «آشپزباشی» به ایفای نقش پرداخته بود؛ اما در آن زمان آنقدر جوان و کم تجربه بود که این سریال نقش چندانی در شهرت و شناخته شدن او نداشت. امروز هدی زین العابدین را می بینیم که با کار فوق العاده و البته با کمترین حاشیه به بازیگری سرشناس تبدیل شده است، پس می توان گفت دقیقاً این مسیری است که هنرمندان کاریزماتیک طی می کنند. هدی زین العابدین یکی از هنرمندان با امضای شخصی در سبک است. تصویری از این بازیگر با لباسی که کاربران نپسندیده بودند را مشاهده می کنید.

پوشش متفاوت پرستار سریال رهایم کن که به دل کابران ننشست!/ تصویری از "هدی زین العابدین" در این لباس

هدی+زین+العبدین+حصور+2

گردآوری شده از رسانه فرتاک

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا