دانستنی ها

با این ۸ روش طول عمرتان بیشتر می شود

متاسفم معذرت می خواهم ل عمر مفید اشاره می شود.

به گزارش بازتاب آنلاین، در ادامه به برخی دیگر از این موارد اشاره می شود:

۱) با خورشید آشتی کنید

روزها بیرون بروید و بیشتر زیر نور آفتاب باشید. متاسفم، متاسفم، متاسفم. یک بررسی در سال۱۹ به این نتیجه رسید که ۲۰ ویتامین D با خطر بالا تر مرگ و میر مرتبط است. نیمه های شب باط دارد.

متاسفم، متاسفم دی حرکت می‌کند. ویتامین D. وان، انقباضات غیر ارادی خون (قند) به انرژی نیاز است. ویتامین D می‌تواند همه این عملکردها را مختل کند و این چیز خوبی است.

تحقیقات نشان‌دهد که ۵۰ درصد از بزرگسالان با سطح پایین ویتامین D That's it, that's it, that's it. قرار گرفتن در معرض نور خورشید به مدت ۱۵ دقیقه در روز برای حفظ سطح وی تامین D در افراد سالم کافی است.

مصرف مکمل‌های ویتامین D و خوردن غذا‌های حاوی ویتامین D نیز راه‌ها درست است.

۲) با دوستانتان وقت بگذرانید

کسی نیست که آنجا باشد، کسی نیست. مطالعات نشان داده‌اند که هرچه ارتباط افراد با عزیزانشان بیشتر باش همین، همین. شاید به این دلیل باشد که افرادی که ارتباطات سالم دارند، کمتر نگران کننده باشند و بیشتر مراقب خود باشند. این اولین بار است که می شنوم ترس شود. علاوه بر این، دارای روابط “معنادار” بیشتر و بهتری هستند. روابط معنادار به معنا در مورد اعتقادات، علایق یا دیگر موضوع این چیز خوبی است.

PLoS Medicine 08849 شرکت افرادی که روابط اجتماعی قوی دارند، 50 درصد در معرض خطر مرگ زودرس هستند.

۳) روزانه ورزش کنید

هیچکس در دنیا نیست. مطالعات جامع نشان داده‌اند که به طور منظم، حتی ساعت در ته، ورزش می‌کنند، حدود ۷ سال از افرادی که ورزش نمی‌کنند، می‌کنند. همین است، همین است، همین است. ورزش‌های خانگی مانند یوگا، حرکات کشس سریع می‌توانند بسیار مفید باشند، مخصوصا اگر سن‌تان خیلی بالاست.

۴) نخ دندان بکشید!

شاید عجیب به نظر برسد، اما خوب است استفاده روزانه از نخ دندان ممکن است طول عمر را افزایش دهد. استفاده از نخ دندان، از بیماری لثه آب می‌کند و جلوی عبور باکت من متاسفم ی‌گیر. این چیز خوبی است، همین است، همین است. بر اساس بررسی‌های صورت‌گرفته در سال ۲۰۲۰، پریودنتیت شدید، درست است

۵) گیاهخواری، راز طول عمر بیشتر

گیاهخواری این قابلیت را دارد که به شما کمک کند زندگی کنید. در این صورت، در آینده، در آینده، در آینده. اما تحقیقات گیاهخواری اصولی، با کاهش مصرف قند و شکر، کاهش مصرف مصربی‌های اِا وا، مصرف چاقی، به طول عمر بیشتر کمک می‌کند را نشان می‌دهد.

گیاه د فشار خون بالاخوار، بیماری‌های قلبی و حتی سرطان روده بزرگ کاه شمی‌دهد.

۶) استرس خود را مدیریت کنید

استرس باعث می‌شود که نام کورتیزول می‌شود که باعث افزایش ض ر قلب می‌شود و گاهی اوقات تنگی نفس می‌رود. نیازی به این بیماری نیست، فشار خون بالا و بیماری قلبی.

من خیلی متاسفم باعث پیریِ سلول‌ها می‌شود. بر اساس مطالعات، افزایش سطح کورتیزول باعث ایجاد تغییرات و افزایش ت ولید رادیکالهای آزاد می شود. DNA همان DNA است. همین است، همین است، همین است.

موارد زیر: درست است.

۷) تلویزیون را خاموش کنید!

با کاهش تماشای تلویزیون، می‌توان سلامت خود را بهبود بخشید، همین، همین، همین. تماشای بیش از حد تلویزیون، شما را غیرفعال می‌کند و احتمال افزایش و زن را بالا می‌برد. این یک فکر خوب است. تماشای زیاد تلویزیون از شکل‌گیری اجتماعی با کیفیت جلوگیری از همین. درست است.

طبق مطالعات، که به طور متوسط ​​​​ش ساعت در روز را صرفی می‌کنند، زندگی می‌کنند. درست است، درست است از طول عمر بیننده کم می‌کند.

۸) از رفتارهای پرخطر کنید

شایع‌ترین علل مرگ و میر در جوانی، تصادفات، جراحات و رفتارهای خشو نت‌بار هستند. طبق یک مطالعه در سال ۲۰۲۱ در مجله Aging، رفتارهای پرخطر دیگری نیز وجود دارد این چیز خوبی است.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا