اخبار روز

آتش سوزی بزرگ در یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران

به گزارش مگتو، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و ایمنی شهر تهران گفت: ساعت 13 و 57 دقیقه امروز یک فقره آتش سوزی در منطقه صنعتی شمس آباد واقع در اتوبان قم به سامانه 125 اعلام شد منطقه در تهران واقع شد، همکاران منشاء این آتش سوزی را مشخص کردند و یک پایگاه امدادی به همراه خودروهای پشتیبانی از جمله تانکر آب به محل اعزام شد.

فارس در گزارشی نوشت: وی با بیان اینکه آتش نشانان شهرک صنعتی شمس آباد، شهرک های صنعتی همجوار و آتش نشانی محلی باقرشهر حضور داشتند، گفت: آتش نشانان تهرانی نیز در محل حضور داشتند و مشاهده کردند که آتش سوزی در سال 1379 گسترده بوده است. متر ارتفاع کارخانه تولید مبلمان پلیمری در ارتفاع بسیار بالایی قرار داشت و شعله های آتش حدود 70 درصد این فضا را پوشانده بود، به طوری که بسیاری از سقف ها تخریب شده و اجسام در حال سوختن بر روی آن ها افتاد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: علاوه بر این به گفته حاضران، کارگاه مملو از ظروف رنگ، پارچه، تینر، مواد نفتی و … بود که در تولید مبل و … استفاده می شد. مشکل باعث گسترش سریع آتش و دود متعفن ناشی از آن شد.

ملکی گفت: در حوالی این محل یک کارگاه تولید پتروشیمی وجود داشت که احتمال متاثر شدن شعله های آتش وجود داشت. در این زمینه آتش نشانان با انجام اقدامات مختلف، شعله های آتش را مهار و از سرایت آن به سایر نقاط جلوگیری کردند.

وی با بیان اینکه اقدامات انجام شده در حال حاضر می تواند از گسترش آتش جلوگیری کند، گفت: آتش سوزی در حال حاضر تا حد زیادی تحت کنترل است، اما نیروهای آتش نشانی همچنان در حال اطفای آن هستند و تاکنون هیچ مصدوم و تلفات جانی نداشته ایم. اما چون با تخریب سقف ها، ورود به مرحله رنگرزی زمان بر است و آتش نشانان با احتیاط کامل این کار را انجام می دهند.

۲۳۳۲۱۷

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا