اخبار روز

دریافت کنندگان بودجه، همین حالا اقدام کنید

یکی یکی از مشکلاتی که عموم مردم هنگام اخذ وام و وام بانکی با آن مواجه هستند بحث ضمانت و یافتن ضامن اعتباری است. به همین دلیل هنگام گرفتن وام با کارت یارانه استقبال از این طرح ها افزایش می یابد زیرا اکثر افراد یارانه دریافت می کنند.

اعطای وام با کارت یارانه ای از سال 1395 با بخشنامه بانک مرکزی آغاز شد که بانک ها اعلام کردند اعتبار لازم برای پرداخت وام یارانه ای به مشمولان را ندارند و البته بانک مرکزی هیچ گونه مسئولیتی در قبال این بانکداری قائل نشد. شبکه. دو سال بعد و همزمان با شیوع ویروس کرونا در ایران، دولت دوازدهم وام های یک میلیون تومانی پرداخت کرد که اقساط آن هر ماه از حساب کارت یارانه متقاضیان برداشت می شد.

متعاقبا شایعات زیادی مبنی بر صدور وام با کارت یارانه ای مطرح شد که هر بار دولت آن را تکذیب کرد. اما همچنان این سوال مطرح می شود که آیا می توان با کارت تبلیغاتی وام گرفت؟

در سال‌های اخیر، برخی بانک‌ها از حساب‌های کمک نقدی سرپرستان خانوار برای تسهیل در پرداخت اعتبارات خرد استفاده کرده‌اند و از این طریق به متقاضیان خود وام می‌دهند.

به عنوان مثال در اواخر دهه 90 بانک کشاورزی به عنوان اولین بانک کشور در راستای اجرای دستور بانک مرکزی، تسهیلات کارت اعتباری یارا را برای کشاورزان در نظر گرفت. این طرح شامل کشاورزانی است که در بانک کشاورزی حساب قرض الحسنه داشتند و یارانه خود را از طریق این بانک دریافت می کردند. این کارت به آنها امکان خرید کالا و خدمات تا سقف 50 میلیون ریال را می داد و پشتیبانی این کارت از حساب های یارانه ای مردم بود.

مزایای طرح امید رفاه به مستمری بگیران محترم سازمان تامین اجتماعی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می کنند و همچنین به کارکنان بازنشسته بانک رفاه در قالب قرارداد وام بین 20 تا 100 پرداخت می شود. میلیون ریال با نرخ کارمزد سالانه 4 درصد.

کارکنان محترم شرکت‌ها و سازمان‌هایی که با بانک در تعامل هستند نیز می‌توانند از فرصت‌های طرح امید رفاه برای تامین کالاها و خدمات مورد نیاز خانواده‌های خود در قالب قراردادی با سود 20 میلیون تا یک میلیارد ریال در سال بهره‌مند شوند. نرخ 6 درصد

برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید یکی به شعب بانک ها در سراسر کشور مراجعه کنید و یا با مرکز تماس با مشتریان بانک رفاه (فراد) به شماره 8525-021 تماس بگیرید.

یارانه یکی این یکی از بهترین کارهایی است که در دوره ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد انجام شده است. با کمک هزینه اندک می توان مشکلات مردم را کاهش داد. برای جزئیات و اطلاعات بیشتر، اندیشه های معاصر را تا انتها دنبال کنید و نظر خود را با ما در میان بگذارید

حساب تبلیغاتی پرداخت وام تبلیغاتی را تضمین می کند

بهمن ماه گذشته اعضای شورای اسلامی شهر ضمن بررسی قسمت هزینه ای لایحه بودجه سال 1403 کل کشور، حساب یارانه و حقوق صاحبان سهام را ضمانت پرداخت تسهیلات بانکی کردند.

اگرچه این موضوع در بودجه سال گذشته لحاظ شده بود اما ضمانت اجرای کامل برای آن در نظر گرفته نشد و به درستی اجرا نشد. مخالفانی برای تضمین کارت یارانه وجود دارند که معتقدند مبلغ حساب یارانه تنها می تواند بخش کوچکی از مبلغ پرداختی وام از جمله وام ازدواج را پوشش دهد و بنابراین نمی توان تنها با استفاده از حساب یارانه وام با مبالغ بالا را تضمین کرد. انصاف.

اقتصاد آنلاین

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا