اخبار روز سینما

جزئیاتی از فیلم جدید حامد بهداد و سحر دولتشاهی منتشر شد

فیلم جدید حامد بهداد و سحر دولتشاهی مفتی بار به کارگردانی «عادل تبریزی» و با نظرات فراوان آماده نمایش است.

این فیلم دومین فیلم تبریزی پس از گزگاه است و فیلمنامه آن را «نیما نافی» و «الهه سعادتی» نوشته اند. Müft Bar سریالی در ژانر کمدی و فانتزی با بازی بازیگران مهمی چون.حامد بهداد“و”سحر دولتشاهی“، به بینندگان توصیه می شود تماشا کنند.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان می توانید به بخش آن مراجعه کنید اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرام فیگار دیدن.


فیلم جدید حامد بهداد و سحر دولتشاهی

داستان فیلم رایگان برگرفته از ماجراجویی کمدی و فانتزی است و با توجه به فضا و جذابیت متفاوتش انتظار می رود نظر بینندگان زیادی را به خود جلب کند.

در کنار «حمید بهداد» و «سحر دولتشاهی» بازیگرانی چون «بهرنگ علوی»، «فروغ قجاباقلی»، «سیاوش چراغی پور»، «قدرت الله ایزدی»، «منوچهار آذری»، «گیتی معینی»، «بهزاد داوری» حضور دارند. «انوش» معظمی، «مریم شریف زاده»، «محمد نیکبخت»، «سید محمد موسوی»، «رضا بابک» و «شقایق فراهانی» در این فیلم حضور دارند.

فیلم جدید حامد بهداد و سحر دولتشاهی

از عوامل فنی و تولید فیلم می توان به تصویربرداری «روزبه رایگا»، تدوین «مستنه مهاجر»، صداگذاری و میکس «حسین ابوالصادق»، موسیقی «محمد احمدی»، طراحی صحنه و لباس «مهناز غنی»، طراحی صحنه اشاره کرد. و جلوه های بصری توسط «وحید زارعمند» و «علی افتری» و سایر اعضای گروه تولید، جلوه های ویژه و تبلیغات گروه «مدیا ژورنال» شامل مدیریت تبلیغات و اطلاع رسانی، تولید «حسین فرح بخش» و تولید «پارسا» “فیلم”.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد فیلم جدید حامد بهداد و سحر دولتشاهی چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا