اخبار روز

جنگ در آزادی دوباره؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را خشمگین کرد

بار دیگر امید نورافکن در ورزشگاه آزادی روز جنجالی و پر سر و صدایی را پشت سر گذاشت.

به گزارش “ورزش سه”، اتفاقات و حاشیه های بازی سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان و روزی که امید نورافکن به دلیل مصدومیت در جمع طلایی پوشان اصفهانی حضور نداشت، پرسپولیسی ها را مثل همیشه غوغا کرد. به خصوص با حضور او در ورزشگاه چشم نواز شد.

پس از اتفاقات بازی رفت دو تیم، ستاره های مصدوم تیم فوتبال سپاهان محروم شدند. البته با توجه به اینکه نورافکن در حال نقاهت بود، این محرومیت ضرری برای او و سپاهان نداشت و توانست اتفاقات و حاشیه های ال کلاسیکو فوتبال ایران در دوران مصدومیت را فراموش کند.

این اتفاقات باعث شد تا هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی شعارهای تندی علیه او سر دهند و در مواجهه با تیم امید هر چه در توان داشتند به سمت او پرتاب کنند.

ماجرای امید نورافکن و هواداران پرسپولیس یکی یکی از حکایت های حاشیه ساز فوتبال ایران است که بازی آخر آنطور که انتظار می رفت دوستانه نبود و مصاحبه نورافکن در آزادی میکسدزون و در پی آن انتشار یک داستان و ابراز خوشحالی از نرسیدن پرسپولیس به اوج باعث شد. این داستان حتی بدتر

تصویری که مشاهده می کنید دقایقی قبل از سوت پایان بازی است و نورافکن ها به رختکن رسیده و تلفن همراه را چک کرده و مطلبی را منتشر کرده اند که هواداران پرسپولیس و سپاهان از آن شکایت کرده اند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا