اخبار روز

چک حقوق اردیبهشت ماه مستمری بگیران تامین اجتماعی صادر شده/مبلغ حقوق


به گزارش مانیبان ساعتی پیش فیش حقوقی اردیبهشت ماه بازنشستگان کارگری صادر شدند. این برگه ها در سامانه مربوطه قابل مشاهده است.

در این فیش ها حقوق بازنشستگان به میزان ابلاغی افزایش یافته است. کسانی که حداقل دستمزد دریافت می کنند مشمول 35.3 درصد افزایش و مستمری بگیران سایر سطوح مشمول افزایش 22 درصدی به اضافه مبلغ ثابت می شوند.

لازم به ذکر است که هنوز احکام قانونی جدید برای بازنشستگان کارگری صادر نشده است. تفاوت، بقیه، بقیه فروردین ظاهرا قرار است علاوه بر آن به همراه حقوق خردادماه به حساب مستمری بگیران تامین اجتماعی واریز شود.

در حال حاضر لیست حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران در سایت تامین اجتماعی قابل مشاهده است. بازنشستگان می توانند با مراجعه به سامانه مربوطه فیش حقوقی خود را دریافت کنند.

بیمه شدگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی با ورود به سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان به آدرس https://es.tamin.ir (https://es.tamin.ir/) و ورود به سامانه “پرداخت بخش های “دریافت” و “مشاهده فیش بازنشستگان” حقوق بازنشستگان می توانند فیش حقوقی خود را در ماه های مختلف مشاهده و چاپ کنند.

که در اسفند ماه گذشته موعد پرداخت 1402 مستمری بگیران تامین اجتماعی بر اساس حروف الفبا از 20 آغاز و تا 30 ام ادامه داشت.

بیمه شدگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی با ورود به سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان به آدرس https://es.tamin.ir (https://es.tamin.ir/) و ورود به سامانه “پرداخت بخش های “دریافت” و “مشاهده فیش بازنشستگان” حقوق بازنشستگان می توانند فیش حقوقی خود را در ماه های مختلف مشاهده و چاپ کنند.

افزایش حقوق بازنشستگان برخلاف وعده وزیر کار فروردین ماه اعمال نشده است و احتمالا در اردیبهشت ماه افزایش حقوق اعمال خواهد شد

در صورت اجرای موضوع تناسب، حقوق بازنشستگان از صندوق بازنشستگی کشوری باید به صورت 90 درصد معادل کارگران پرداخت شود که 40 درصد آن در سال اول باید اعمال شود.

وی ادامه داد: میزان 90 درصد حقوق کارمند برابر به گونه ای است که 40 درصد در سال اول، 70 درصد در سال دوم و 100 درصد در سال سوم برنامه پرداخت می شود.

سریع ترین روش دریافت فیش حقوقی مستمری بگیران تامین اجتماعی با کد ملی را برای شما شرح داده ایم تا بدون مشکل و بدون نیاز به مراجعه به سازمان در کمترین زمان ممکن لیست حقوق و دستمزد مستمری بگیران تامین اجتماعی را دانلود و پرینت بگیرید امنیت. در این مطلب از سری اخبار حقوق و دستمزد مستمری بگیران سریع ترین راه دانلود حقوق و دستمزد مستمری بگیران با کد ملی eservices.tamin.ir را ببینید. قبض مستمری را به این صورت چاپ می کنیم. با بهترین و سریع ترین روش دانلود فیش حقوقی مستمری بگیران تامین اجتماعی با کد ملی در تفکر معاصر با ما همراه باشید. مردم می توانند به راحتی از تلفن همراه خود برای دریافت فیش حقوقی در ابتدای هر ماه استفاده کنند. این کار با دانلود و نصب نرم افزار حقوق و دستمزد از هر یک از سازمان های مختلف که هر فرد از آن حقوق دریافت می کند، انجام خواهد شد. افراد می توانند با نصب برنامه مورد نظر خود بدون مراجعه حضوری به حقوق و دستمزد خود مراجعه کنند.

سازمان تامین اجتماعی برای رفاه حال بیمه شدگان خود اقدام به طراحی و ارائه نرم افزار حقوق و دستمزد تامین اجتماعی برای تلفن همراه کرده است تا بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی بتوانند در هر زمان و مکان لیست حقوق و دستمزد خود را به صورت آنلاین مشاهده و دریافت کنند.

کاربران سازمان تامین اجتماعی برای دانلود مستقیم اپلیکیشن حقوق و دستمزد تامین اجتماعی اندروید و ورود به این اپلیکیشن با گوشی موبایل می توانند روی لینک دکمه (دانلود اپلیکیشن حقوق و دستمزد تامین اجتماعی اندروید) در کادر زیر کلیک کرده و برنامه حقوق و دستمزد تامین اجتماعی را دانلود کنند. برای اندروید مستقیما و آن را روی موبایل اندرویدی خود نصب کنید.

نحوه مشاهده فیش حقوقی در برنامه حقوق و دستمزد تامین اجتماعی

اعضای سازمان تامین اجتماعی می توانند با استفاده از برنامه حقوق و دستمزد تامین اجتماعی یا نرم افزار تامین اجتماعی من فیش حقوقی خود را دریافت کنند و از سایر خدمات مورد نیاز خود مانند سوابق تامین اجتماعی بهره مند شوند. در زیر راهنمای تصویری دریافت فیش حقوقی با تلفن همراه در این نرم افزار قرار داده شده است.

کاربران برای مشاهده فیش حقوقی خود می توانند پس از دانلود و نصب برنامه حقوق و دستمزد تامین اجتماعی به محض ورود به برنامه وارد صفحه زیر شوند.

همانطور که در تصویر مشخص است، کاربران می توانند با وارد کردن کد ملی و شماره مستمری خود، فیش حقوقی ماه جاری و حتی ماه های قبل را دریافت کنند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا