اخبار روز

یارانه این افراد خردادماه حذف می شود


به گزارش بازتاب آنلاین، به نقل از مهربر اساس ۸ بند ۶ قانون ۱۴۰۳ «سازمان یارانه‌ها یارانه‌ها موظف با همکاری وزارت کار و اجتماعی نسبت به میزان نظر در حذف افرادی که یارانه آنها را حذف می‌کنند و همچنین نسبت به حذف خانوارهای غیرمشمول حمایت دولت به توسط وزارت، کار و رفاه اجتماعی و با سازمان برنامه و بودجه سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در مدت یک زمان لازم الاجرا لازم‌الاجرا شدن این قانون به‌تصویب هیأت وزیران می‌رسد، اقدام اقدام کند».

ماه مالی ه بگیر انجام شود.

۲ ‌ها، مالیات بر ارزش‌افزوده‌های مرتبط با آن، سهام شرکت‌های تولید و ‌کننده انرژی به تفکیک‌سازی یارانه‌ها به‌منظور اختصاص به پرداخت یارانه نقدی و غیرنقدی به خانوارها، کمک به بخش سلامت و حمایت از تولید و کار از طرح‌ها به شماره و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت توس ط دولت در زمان ارائه دوم لایحه بودجه به مجلس م ی‌گردد.».

گفتنی است صد درصد منابع از فروش داخلی و تولید ۶ فرآورده اصلی (بنزین، نفت سفید، نفت کوره، مایع و سوخت هوا) مطابق با برنامه اعلامی سال ۱۴۰۲ پالایشگاه های نفت نفت بر اساس برنامه تولید این ثبت حساب کاربری هدفمندسازی کل کشور واریز می شود. .

در صورت اصلی نسبت به برنامه تولید، وزارت از طریق شرکت های تابعه ذیربط با دریافت و فروش فراوه از پالایشگاه های مربوط، غیر کسری را جبران می کند.

همچنین این بند توسط سازمان برنامه و بودجه کشور با همکار ی وزارتخانه‌های نفت و امور اقتصادی و دارایی تهیه و اجرا می‌شود.

به این ترتیب با بررسی و بازنگری دوباره سرمایه خانوارهای مشمول دریا فت یارانه برخی از افراد از فهرست کمک معیشت دولت حذف می‌شوند.

منابع بیشتر برای برخی از خانوارها

بومان (دهک اول تا سوم) و 300 هزار تومان (دهک چهارم تا نهم) دریافت می کنند.

قسمت 2 م مشمول خرید کالابرگ الکترونیک نمی‌شوند.

م ادران باردار و شیرده ۸ استان به مبلغ ماهانه هزار تومان به حساب پرست خانواده واریز می شود.

طرح بعدی، یارانه ویئتغذیه است. به این ترتیب کودکان سوءتغذیه دهک‌های اول تا پنجم ماهانه میلیون تومان و دهک‌های ششم و هفتم ۶۰۰ هزار تومان، مازاد یارانه عمومی به حساب سرپرستان خانوار واریز واریز می‌شود.

در کنار این ۳ طرح پرداخت یارانه از سوی دولت، جایزه کالابرگ الکترونیکی و است.

به نظر می‌رسد هدف دولت در بازنگری هر سال درآمد خانوارها و حذف افراد با درآمد مطلوب، افزایش دهک‌های نخست است.

یک توصیه و پیشنهادی

لازم به است، بخشی از گردش مالی مربوط به تنخواه شرکت‌های آنها بوده است معمولاً ماهانه مبلغی از سوی و مدیریت شرکت به شخصی این افراد برای هزینه‌های پرداختی ماهانه ماهانه واریز.

این امر سرمایه و گردش مالی حساب شخصی افراد را افزایش داده و با و مشمول می‌ش ود. بنابراین توصیه می‌شود این حق برداشت شود.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا