اخبار خودرو

معرفی هیوندای سانتاکروز 2025 ؛ پیکاپ کره ای پیکاپ تر شد !

هیوندای از مدل پیکاپ سانتاکروز 2025 رونمایی کرد. این مدل که نسخه فیس لیفت محسوب می شود، هم در داخل کابین و هم در نمای بیرونی به روز شده است تا با نیاز مشتریان سازگاری بیشتری داشته باشد.

شاید بدانید که وانت هیوندای سانتا کروز در جولای 2023 معرفی شد، در ابتدا هدف اصلی هیوندای تولید زیباترین و خوش تیپ ترین پیکاپ بازار بود. اما این شرکت با گذشت زمان متوجه آن چهره زیبا برای خریداران شد سوار کردن اولویت اصلی نیستند و عوامل مهم دیگری نیز وجود دارد که باید به آنها توجه کرد.

طراحی مجدد جلوپنجره و سپر

بیشتر تغییرات فیس لیفت سانتاکروز در قسمت جلو رخ داده است، جایی که طراحان هیوندای اصلاحاتی را در قالب جلوپنجره و سپر انجام داده اند. در مدل فعلی سانتاکروز، جلوپنجره ساختاری شبیه حرف V دارد. اما در مدل فیس لیفت، جلوپنجره مستطیل شکل شده و تعداد چراغ های روز افزایش یافته است. به علاوه سپر جلوی فیس لیفت سانتاکروز ساختار مقاوم تری دارد و حس قدرت را به بیننده القا می کند که برای مشتریان پیکاپ بسیار مهم است.

معرفی هیوندای سانتاکروز 2025; پیکاپ کره ای پیکاپ تر شد!

دامنه تغییرات در تریم XRT نسبت به سایر تریم ها گسترده تر است. در این تریم از رینگ های 18 اینچی مخصوص و لاستیک های جدید استفاده شده و نمای عقب تفاوت هایی با قبل دارد. مدل‌های قبلی سانتاکروز XRT با لاستیک‌های معمولی فروخته می‌شدند، اما مدل ۲۰۲۵ این تریم با لاستیک‌های همه‌جانبه وارد بازار می‌شود. قلاب بکسل قرمز رنگ یکی از نشانه های قابل مشاهده تریم XRT است.

معرفی هیوندای سانتاکروز 2025; پیکاپ کره ای پیکاپ تر شد!

تحولات بیشتر در داخل کابین

در داخل کابین هیوندای سانتاکروز فیس لیفت شده، دامنه تغییرات بسیار بیشتر از نمای خارجی است. داشبورد این مدل با فیس لیفت توسان مشترک است و پنل پهنی پشت فرمان دارد. این پنل میزبان دو صفحه نمایش 12.3 اینچی در تریم های رده بالا است.

معرفی هیوندای سانتاکروز 2025; پیکاپ کره ای پیکاپ تر شد!

تمامی تریم های هیوندای سانتاکروز 2025 به صورت استاندارد به Apple CarPlay و Android Auto بی سیم مجهز هستند. فناوری ارتباطی Bluelink Plus و سیستم پرداخت هیوندای پی نیز در این پیکاپ کره ای استفاده شده است. این خودرو اکنون از به روز رسانی های نرم افزاری و Digital Key 2 Touch پشتیبانی می کند. با کمک این قابلیت می توانید از طریق گوشی موبایل درها را باز یا قفل کنید. سیستم هشدار برخورد از جلو نیز به Santacruz 2025 اضافه شده است و دوربین 360 درجه به صورت استاندارد در تریم XRT موجود است.

معرفی هیوندای سانتاکروز 2025; پیکاپ کره ای پیکاپ تر شد!

مشخصات فنی هیوندای سانتاکروز 2025

زیر کاپوت هیوندای سانتاکروز 2025 تغییر خاصی دیده نمی شود. همانند قبل، مدل پایه فیس لیفت سانتاکروز از همان موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی بهره می برد. این موتور توانایی تولید 191 را دارد قدرت اسب دارای قدرت بوده و بسته به نوع قدرت به چرخ های محور جلو یا هر دو محور ارسال می شود. در تریم پرچمدار موتور 2.5 لیتری توربوشارژر وظیفه تامین برق را بر عهده دارد. این موتور 281 اسب بخار قدرت تولید می کند و قدرت آن از طریق گیربکس هشت سرعته است دو کلاچ منتقل می شود

معرفی هیوندای سانتاکروز 2025; پیکاپ کره ای پیکاپ تر شد!

قیمت و زمان عرضه هیوندای سانتاکروز 2025

طبق برنامه ریزی های انجام شده، هیوندای سانتاکروز 2025 از تابستان آینده راهی نمایندگی های این شرکت خواهد شد. هنوز در مورد قیمت آن صحبتی نشده است، اما به احتمال زیاد نسخه پایه بیش از 28275 دلار برای سانتا کروز 2024 قیمت خواهد داشت. لازم به ذکر است که تریم پرچمدار سانتاکروز 2024 قیمتی معادل 42695 دلار دارد.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا