اخبار روز

زمان پیک بیت کوین مشخص شده است


به گزارش مانیبان، بایننس، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان، بر اساس داده های آینده، لحظه اوج بیت کوین را در این صرافی نشان داده است.

تحلیلگر پلتفرم تجزیه و تحلیل زنجیره ای CryptoQuant تحرکات آتی سرمایه گذاران فردی در بایننس را تجزیه و تحلیل کرد و افزایش نرخ های تامین مالی در این صرافی را برجسته کرد.

او دریافت که افزایش موقعیت های خرید می تواند نشان دهنده افزایش قیمت باشد.

این تحلیلگر به سرمایه گذاران هشدار داد که محتاط باشند. وی خاطرنشان کرد: الگوهای مشابه در گذشته با کاهش کوتاه مدت همراه بوده است.

از بایننس یکی یکی از بهترین صرافی‌های مبتنی بر افراد، داده‌ها نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران بایننس منفرد موقعیت‌های لانگ ایجاد کرده‌اند و از نظر تاریخی، افزایش موقعیت‌های خرید در بایننس اغلب به معنای برتری است.

پس از انتشار داده های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده در روز جمعه، بازار ارزهای دیجیتال شاهد افزایش قابل توجهی بود که اشتها را برای موقعیت های طولانی افزایش داد. طبق داده‌های CoinGecko، بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۹ درصد افزایش یافته است و در زمان نگارش این مقاله با قیمت ۶۴۲۰۰ دلار معامله می‌شود.

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال جهانی در حال حاضر 2.33 تریلیون دلار برآورد شده است که 0.21 درصد نسبت به روز گذشته افزایش یافته است. در حال حاضر 53.49 درصد از کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت کوین است که افزایش روزانه 0.32 درصدی را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در 24 ساعت گذشته 55.07 میلیارد دلار بوده که 25.46 درصد کاهش داشته است. حجم کل فاینانس غیرمتمرکز در حال حاضر 4.95 میلیارد دلار است که 8.99 درصد از کل حجم بازار ارزهای دیجیتال 24 ساعته است و حجم تمام استیبل کوین ها در حال حاضر 50.05 میلیارد دلار است که 90.89 درصد از حجم کل را تشکیل می دهد. بازار ارز دیجیتال ساعتی


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا