اخبار روز

دادستان خوزستان اعلام کرد شخصی که به شهدای کرمان توهین کرده است، دستگیر شد!

پس از حمله تروریستی 13 دسامبر دی در کرمان نیز عده ای متخاصم و متعصب با سوء استفاده از این موضوع و انتشار شایعات، اخبار جعلی و مطالب توهین آمیز در صفحات اینستاگرام، موجب تشویش و ناراحتی عمومی شهروندان و خانواده شهدا شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شوش خوزستان گفت: در این شهرستان فرد هتاک به شهدای حمله تروریستی کرمان و سردار سلیمانی شناسایی و دستگیر شد.

در به گزارش ریمینو به نقل از ایرنا ، مسلمانان کارمی الاهی افزود: پس از حمله تروریستی به 13 سپتامبر دی در کرمان نیز عده ای متخاصم و متعصب با سوء استفاده از این موضوع و انتشار شایعات، اخبار جعلی و مطالب توهین آمیز در صفحات اینستاگرام، موجب تشویش و ناراحتی عمومی شهروندان و خانواده شهدا شدند.

وی ادامه داد: برهمین اساس طرح اقدام مبارزه با عوامل تشویش کننده افکار عمومی و انتشار مطالب توهین آمیز در صفحات مجازی درباره حادثه کرمان در دستور کار پلیس آگاهی فرجا شوش قرار گرفت.

کرمی الهی گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان فرجا شوش فردی که اقدام به انتشار اخبار کذب و مطالب توهین آمیز در میدان مقدس شهدای حمله تروریستی کرمان کرده بود شناسایی و دستگیر و صفحه وی مسدود شد.

دادستان و انقلاب شوش تصریح کرد: آرامش کنونی را که در جامعه داریم مدیون خون شهدا و ایثار خانواده‌های آنان هستیم، بنابراین با تمام توهین‌ها به آنها به گونه‌ای برخورد می‌کنیم که به آنها درس بیاموزد.

 

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا