سبک زندگی

این آینه با هوش مصنوعی ذهن شما را می خواند

Barracuda مانند سایر برندهای دستگاه های خانه هوشمند مانند iRobot اما این شرکت فناوری سلامت مشهور است یکی این شرکت از “آینه هوشمند BMind” یکی از جالب‌ترین محصولات نمایشگاه الکترونیک مصرفی 2024 رونمایی کرد. این آینه برای بهبود سلامت روان افراد، تشخیص وضعیت روانی و مدیریت استرس با کمک هوش مصنوعی طراحی شده است.

دستگاه مورد بحث برنده جایزه نوآوری CES2024 نیز شد.

آینه BMind با کمک هوش مصنوعی و پردازش زبان طبیعی، وضعیت ذهنی کاربر را شناسایی می کند و تمرینات مختلفی مانند مدیتیشن یا تایید خود را توصیه می کند. به زبان ساده، این دستگاه هوشمند سعی می کند نیازهای کاربر را بر اساس صدا، وضعیت بدن و سایر عوامل قابل مشاهده تعیین کند. هدف نهایی این ابزار کمک به بهبود وضعیت ذهنی فرد با استفاده از تمرینات مختلف، نورها، صداها و تصاویر نمایش داده شده در آینه است.

این آینه برای نصب در حمام استاندارد طراحی شده است. مهمتر از آن، این گجت می تواند تمام فعالیت های ذکر شده را بدون اپلیکیشن کمکی انجام دهد. جدا از فناوری گران قیمت، BMind به گونه ای طراحی شده است که در یک حمام استاندارد قرار بگیرد. این ابزار با حفظ حریم خصوصی ساخته شده است و تمام داده های کاربر را به صورت محلی ذخیره می کند و اطلاعات افراد را بدون رضایت آنها به اشتراک نمی گذارد.

توماس سروال، مدیر اجرایی Barracuda، می‌گوید: «فناوری ما می‌تواند تغییرات ظریف در سلامت را تشخیص دهد و بنابراین پتانسیل بهبود کیفیت زندگی میلیون‌ها نفر را دارد. سلامت روان افراد تاثیر زیادی بر سلامت جسمانی آنها دارد.

قیمت پایه آینه هوشمند 500 دلار است و در سه ماهه آخر سال 2024 عرضه می شود.

۵۸۵۸

Recent search terms:

  • بارکودا و آینه هوشمند سلامت روان

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا