اخبار روز

یارانه جدید را در چند لحظه آینده واریز کنید/این مراحل را انجام دهید


به گفته مانی بان، مشمولان این یارانه می توانند اقلام بهداشتی از جمله پوشک، صابون و شامپو برای کودکان و مادران و همچنین بسته های حمایتی حاوی لبنیات، پروتئین ها، حبوبات، میوه جات و سبزیجات را تا سقف 600 هزار تومان به صورت رایگان خریداری کنند. در فروشگاه های محلی، قرارداد، خرید.

برای اینکه متوجه شوید مشمول این طرح هستید یا خیر، می توانید با ورود به اپلیکیشن «شام» کد ملی سرپرست خانوار را وارد کرده و از شرایط خود اطلاع کسب کنید.

مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت درباره این طرح نیز گفت: سازمان برنامه و بودجه قول داده است که بودجه این طرح نسبت به سال گذشته 25 درصد افزایش یابد.

این طرح به منظور تحت پوشش قرار دادن کودکان بیشتر انجام می شود. امیدواریم با این طرح سوءتغذیه را در کشور به طور کامل برطرف کنیم و هیچ کودک دیگری با اختلال رشد مواجه نشود.

پس از اجرای این طرح، میزان یارانه مادران دارای فرزند زیر 2 سال از 400 هزار تومان به 600 هزار تومان افزایش یافت و با این افزایش اعتبار امکان خرید بسته های مختلف غذایی و بهداشتی وجود دارد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین توضیح داد: برای خانوارهای مشمول یارانه مادران دارای نوزاد مشمول طرح یسنا پیامک ارسال می شود و اعتبار این طرح از حساب صاحب خانوار واجد شرایط برداشت می شود. که در قالب طرح کالابرگ قابل استفاده است.

منبع: اقتصاد آنلاین


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا