اخبار روز سینما

تاروت روزانه / تاروت فردا یکشنبه 6 خرداد 1403 را اینجا بخوانید


به گزارش شمانیوز : تاروت روشی برای پیشگویی است که از کارت های تاروت استفاده می کند. دقت و تفسیر صحیح کارت های تاروت می تواند نتایج جالبی در تاروت ایجاد کند. یکی این یکی از راه هایی است که می توان از آن برای درک عمیق تر خود و سرنوشت خود استفاده کرد. هر بار که از خواندن تاروت مشاوره دریافت می کنیم، می توانیم در آینده عمیق تر به زندگی خود نگاه کنیم. فردا یکشنبه 6 خواهد بود خرداد 1403 را بخوانید.

فروردین

کارت تاروت: خورشید

لبخند! این هفته شروع بسیار خوبی دارد. کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد، و مهم نیست که چقدر زمان یا منابع محدود به نظر می رسد، شما همه آن را به خوبی مدیریت خواهید کرد.

اردیبهشت ماه

کارت تاروت: جهان

شما امروز بسیار خوش شانس هستید. شانس چیزی نیست که یا دارید یا ندارید. شانس طرز فکر شما، انتخاب هایی است که در لحظه می گیرید و تصمیماتی که در مورد اعمال خود می گیرید.

خرداد

کارت تاروت: برج

مشکلات زندگی بازتابی از شخصیت و سبک زندگی شما نیست. درونی کردن موقعیت های منفی آسان است. اما چرا با خودت این کار را می کنی؟

ممکن است آنقدر قوی نباشید که بتوانید همه شرایط و موقعیت ها را کنترل کنید، اما می توانید از دل هر چالشی به فرصت برسید.

تیر

کارت تاروت: ماه

در این زمان از سال، می توانید از منظری کاملاً متفاوت به افرادی که برایتان مهم هستند نگاه کنید. باید کسانی را که دوستشان دارید غرق کنید مهر و خودت را دوست داشته باش این شخصیت واقعی شماست.

مرداد

کارت تاروت: ملکه

طبیعت نرم و لطیف شما از بسیاری جهات بسیار چشمگیر و دعوت کننده است. بنابراین، شما می توانید به انواع رویدادها دعوت شوید. دیگران از شما می خواهند که آنجا باشید زیرا فقط با لبخند خود فضا را روشن و گرم می کنید.

شهریور

کارت تاروت: جادوگر

همه ما از برخی از مهارت های خود در زندگی استفاده می کنیم، در حالی که برخی از مهارت های ما غیرفعال هستند. بروز مشکلات فرصتی است برای بیداری این مهارت های خفته. برخی از مشکلات به شما کمک می کند تا دریابید که چه مهارت هایی دارید که نمی دانستید وجود دارند.

مهر

کارت تاروت: دو فنجان

ممکن است امروز با احساسات متفاوت و متناقض دست و پنجه نرم کنید. حتی ممکن است آماده باشید تا از کسی که قبلاً دوستش داشتید جدا شوید.

با این حال، باید در تصمیم خود تجدید نظر کنید و سعی کنید رابطه را ترمیم کنید. خیلی زود همه چیز برای شما روشن خواهد شد.

آبان

کارت تاروت: دودل

امروز به سمت چیزی می دوید که فکر می کنید درست است. شما مطمئن نیستید که این رابطه به کجا ختم می شود، اما می خواهید با سر به آن بپرید.

انگار فقط یک چیز را می دانید؛ این احساس شما نسبت به آن شخص خاص است! تو عاشقی!

آذر

کارت تاروت: ماشین

همه روزهای بدی دارند؛ اجازه نده یک نفر تمام هفته ات را خراب کند. یک عمل کوچک مهربانی می تواند تاثیر زیادی روی شما بگذارد. پس چرا به چیزی که شما را ناراحت می کند قدرت بیشتری بدهید؟

دی

کارت تاروت: دو شمشیر

گاهی اوقات مردم نظر خود را تغییر می دهند. اسم آن را سردرگمی یا عدم قطعیت بگذارید. شاید آنها نمی دانند واقعا چه می خواهند! آنها می خواهند حق هیچ کاری را برای خود محفوظ نگه دارند.

شما نمی توانید آنها را مجبور کنید. شما باید اجازه دهید آنها کار خود را انجام دهند و شما هم کار خود را انجام دهید. فقط وقتت رو با عصبانیت و تلخی تلف کردی!

بهمن

کارت تاروت: امپراطور

امروز روز جنگ شما با جهان است. و خیلی زود احساس خواهید کرد که قهرمان این جنگ هستید!

کسی در زندگی شما هست که به حرف شما گوش می دهد، دست شما را می گیرد و در لحظات سخت و آسان با شما خواهد بود.

اسفند

کارت تاروت: سه شمشیر

شخص تصمیم گرفته است کاری را انجام دهد که دوست دارد. صرف نظر از اینکه چه احساسی در او ایجاد می کند. این حس برای شما هم سخت و دردناک است. اما شما باید از آن عبور کنید.

کم کم این ناامیدی را در عشق پشت سر می گذارید و متوجه می شوید که بدون این شخص در زندگی خود وضعیت بهتری دارید.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا