اخبار روز سینما

ژست جالب ریحانه پارسا به همراه برادر کوچکش در آسانسور [+عکس]

استوری بامزه ریحانه پارسا کنار برادرش برای کاربران جالب بود. ژست جالب ریحانه پارسا به همراه برادر این روزها وایرال شده برای دیدن تصاویر همراه ما باشید.

عکس ریحانه پارسا و برادرش این روزها در فضای مجازی منتشر شده است. عکس برادر کوچک ریحانه پارسا به همراه خودش در آینه آسانسور به تازگی منتشر شده است. ریحانه پارسا به همراه برادر خردسالش در آینه آسانسور عکس انداختند که این عکس بسیار وایرال شد.

برای تماشای تصاویر ژست جالب ریحانه پارسا به همراه برادر کوچکترش همراه بمانید.

ژست جالب ریحانه پارسا به همراه برادر کوچکش در آسانسور

عکس گرفتن بازیگر خانم و برادرش در آینه آسانسور

چندی بود که ریحانه پارسا بعد از مهاجرت به ترکیه علیه خانواده اش موضع گرفت. موضعی که ریحانه پارسا آن را نادیده گرفته و از آن کوتاه آمده است.

او ادعا می کند که از سوی خانواده مورد ظلم و رحمی قرار گرفته است و آن ها در او کوتاهی کرده اند.

اما به او یک استوری از خودش گذاشته و پاسخ به سوال درباره خانواده‌اش از دنبال‌کنندگان می‌گوید که با خانواده‌اش آشتی کرده است.

ریحانه پارسا گفت:

توی زندگی عادی‌ به شدت آدم تنها و خونه‌نشینی هستم. در طول روز کارام نمی‌کنم و سعی می‌کنم دورم خلوت باشه تا آرامش داشته باشم. بیشتر اوقات می‌نویسم. امیدوارم روزی در نوشتن هم اتفاقات خوبی برایم بیفتد.»

برادر کوچولوی ریحانه پارسا

برای اطلاعات بیشتر:

در پاییز سال 99 که برخی فعالان حوزه سینما و تلویزیون خبر خروج ریحانه از ایران ریدان رید. اما گفتند او برای انجام یک پروژه سینمایی و خودش به ترکیه سفر و به زودی به ایران بازمی شود.

اما پس از گذشت چند روز ریحانه پارسا این ادعاها را رد کرد و گفت که دیگر قصد ندارد باه.

وی متولد ۴ اسفند ۱۳۷۷ تهران است. تحصیلاتش درزمینه تئاتر از دوره دبیرستان در مدرسه سوره استارت زد و در سال 1393 به طور کلی تئاتر تئاتر را شروع کرد.

ریحانه در سال با مهدی کوشکی، کارگردان و بازیگر 38 ساله، در خانه زندگی کمتر از ماه بعد از هم جدا شد. این اولین ازدواج مهدی کوشکی نبود و او از همسر سابقش هم جدا شده بود.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا