اخبار روز سینما

هانده ارچل بدون آرایش چه چهره زیبایی دارد! فیلم و عکس

یکی از مواردی که طرفداران سریال های ترکی به دنبال آن هستند عکس های آن است زیبایی طبیعی هانده ارچل بدون آرایش این است، به چهره زیبای بازیگر نگاه کنید.

هانده ارچل اخیرا با دوست پسرش هاکان سابانجی به سفر رفته است. آنها شهر بولونیا را برای تعطیلات خود انتخاب کردند. بولونیا (به ایتالیایی: Bologna) بزرگترین شهر و مرکز منطقه امیلیا رومانیا و همچنین استان بولونیا در شمال ایتالیا است. بولونیا با 257388 نفر جمعیت هفتمین شهر پرجمعیت ایتالیا است.

زیبایی طبیعی هانده ارچل

زیبایی هانده ارچل

هانده ارچل یکی از زیباترین بازیگران زن ترکیه ای است این است که حضور او در پرده سینما بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه شما را با چهره خاص این بازیگر زیبای ترکیه ای تنها می گذاریم.

هانده ارچل متولد 24 نوامبر 1993 در ترکیه بازیگر سینما و تلویزیون است. او فارغ التحصیل رشته طراحی از دانشگاه معماری سینان است. او به خاطر چهره زیبایش مدلینگ را شروع کرد و بعدها تجربه بازیگری را به دست آورد.

هانده ارچل در 3 دسامبر 1372 در شهر باندیرما در استان بالیکسیر ترکیه به دنیا آمد و تنها یک خواهر بزرگتر به نام “غمزه” دارد. مادرش “آیلین ارچل” در سال 2018 پس از سال ها مبارزه با سرطان درگذشت و پدرش یک آژانس فروش الکترونیک در شهر باندیرما را اداره می کند.

هانده ارچل تا حالا زایمان کرده؟

صورت هانده ارچل بدون آرایش یا با آرایش؟

آیا هانده ارچل جراحی زیبایی داشته است؟

هانده ارچل بدون آرایش چه چهره زیبایی دارد! فیلم و عکس هانده ارچل بدون آرایش چه چهره زیبایی دارد! فیلم و عکس هانده ارچل بدون آرایش چه چهره زیبایی دارد! فیلم و عکس


استایل جدید هانده ارجل

هانده ارچل برای تبلیغات برند لباس شبانه لباس جدیدی به تن کرد و ویدیوهای جدیدی از این بازیگر منتشر شد، تصویر استایل جدید این بازیگر را در زیر ببینید:

استایل جدید هانده ارجل
استایل جدید هانده ارجل

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا