اخبار روز

پیش تولید «پایتخت 7» آغاز شد. اقتباس فیلم از داستان های معمولی خانوادگی مرداد

به گزارش خبرگزاری مگتو، ساخت سریال جدید پایتخت همیشه مطرح بوده است، یک روز خبر ساخت نسخه سینمایی این سریال در رسانه ها و شبکه های خبری پخش می شود و روز دیگر این موضوع تکذیب می شود. یک روز خبر ساخت «پایتخت» به شکل همیشگی آن یعنی سریالی در رسانه ها منتشر می شود.

چندی پیش خبری در فضای مجازی مبنی بر آغاز فصل هفتم پایتخت منتشر شد مرداد 1403 آغاز می شود.

پرس و جوهای خبرنگار فارس از یک منبع آگاه در این زمینه حاکی از آن است که فصل هفتم سریال پایتخت وارد مرحله پیش تولید شده است و به گفته این منبع در بین عوامل پایتخت این امید وجود دارد که فصل هفتم این سریال پخش شود. در نوروز 1404 اتفاق افتاد.

وی درباره بازیگرانی که در این فصل حضور ندارند گفت: سارا و نیکا فرقانی اصل و مهران احمدی در این فصل حضور نخواهند داشت.

لازم به ذکر است چندی پیش یک منبع آگاه در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: سیروس مقدم کارگردان سریال پایتخت برای تصویربرداری فصل جدید این سریال به عیادت لوکیشینی رفت.

پس از انتشار این خبر، هومان حاجی عبداللهی بازیگر نقش رحمت در این سریال در کانون توجه قرار گرفت. اسفند در سال 1402 در صفحه شخصی خود در فضای مجازی پستی منتشر کرد و نوشت: برمی گردیم اما نه برای عید 1403.

چندی پیش مهدی نقویان سرپرست سیمافیلم درباره ساخت و پخش فصل جدید این سریال گفت: اگر مشکلی پیش نیاید قطعا در سال 1403 شاهد سریال جدید پایتخت خواهیم بود.

گفتنی است الهام غفوری تهیه کننده این سریال درباره ساخت اقتباس سینمایی «پایتخت» به خبرنگار فارس گفت: آیا باید اقتباس سینمایی از «پایتخت» باشد؟

وی افزود: آیا در جایی اطلاعیه ای منتشر شده بود که بخواهم این موضوع را تکذیب کنم؟

6 فصل از سریال پایتخت فیلمبرداری شد که آخرین فصل آن در سال 99 بود. ساخت فصل آخر این سریال نسبت به ساخت فصل بعد و ساخت نهایی این سریال، وسعت زیادی داشت. هنوز شناخته نشده است.

در فصل آخر این سریال محسن تنابنده، ریما رامین فر، احمد مهرانفر، بهرام افشاری، نسرین نصرتی، هومان حاجی عبداللهی و… به ایفای نقش پرداختند.

۲۲۰۵۷

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا