اخبار روز

قربانی احمدی نژاد رئیس قم را قربانی نکنید/ هشدار نسبت به دلالان مونوریل

به گزارش خبرگزاری به گزارش بازتاب آنلاین، همه کارشناسان حمل و نقل متفق القول هستند که پروژه مونوریل قم یک خطای فاحش مدیریتی است که به دلیل هزینه بالای ساخت در مسیری که حتی در آینده ای دور کمترین تردد مسافر را در قم خواهد داشت بدون کار کارشناسی طراحی و اجرا شده است. . و بخصوص نگهداری مونوریل بار اضافی را برای همیشه بر دوش مردم قم خواهد گذاشت.

بر اساس گزارش مورخ 19 دی برخطهمزمان با سفر رئیس جمهور به قم، عده ای شروع کردند به خنک شدن گرمای مردم قم و نمک پاشیدن بر زخم هایشان.

یک دهه پیش برخی از مسئولان قم با این منطق که «اگر مجانی باشد گران است»، معرفی مونوریل در قم را پذیرفتند، اما بعدها که متوجه شدند مردم اصفهان، شیراز و مشهد احمدی‌نژاد به دلیل هزینه‌های بسیار زیاد. آنها با رد هزینه های نگهداری مونوریل، متوجه شدند که مورد غفلت قرار گرفته اند.

دو گروه با توجه به نفوذی که بر دولت دارند در حال حاضر در صدد معرفی مونوریل به هر قیمتی هستند. برخی از آنها تاجر مونوریل هستند و برخی دیگر از مدیران وفادار احمدی نژاد هستند که زندگی سیاسی خود را مدیون او هستند و برای ادای دین خود به هر قیمتی حتی آبروی رئیس جمهور را نیز فدای رضایت احمدی نژاد می کنند.

این افراد به منظور تسهیل در معرفی مونوریل در ماه های اخیر تصمیم گرفته اند از طریق شرکت مورد قبول خود، مطالعه جدیدی در این پروژه انجام دهند. به این ترتیب مشکلات اصلی این پروژه که با طرح جامع حمل و نقل شهری مغایرت دارد و بیانگر بیهودگی پروژه است، باید با گزارش علمی مرتفع شود. با این حال شرکتی که این منطقه را مورد بررسی قرار داده است بار دیگر بر اشتباه بودن راه اندازی مونوریل تاکید کرده و معتقد است که راه اندازی خط دوم مترو به نفع مردم و شهر قم است.

متاسفانه معاون اجرایی رئیس جمهور و استاندار قم مطالعه جدید را رها کردند و شهردار و شورای شهر را تهدید کردند که به هر قیمتی و در حدود بودجه شهرداری قم خواستار معرفی مونوریل خواهند شد.

آقای رئیسی به عنوان رئیس جمهور مردمی که قسم خورده است که منافع مردم را بر منافع افراد و بنگاه ها ترجیح دهد، امروز که مهمان مردم قم است، اجازه ندهد عده ای با مردم بازی کنند. عزت حکومتش . از این که سفرش در خاطر مردم قم بماند خوشحال نیست.

۲۷۲۱۱

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا