اخبار روز

پرداخت 3 فقره وام فوری 50 تا 300 میلیونی به کلیه دریافت کنندگان منابع مالی

وام های اعتباری تا سقف 300 میلیون تومان.

وام فوری (محدودیت 300 میلیون توکن)

*بدون کسر حقوق*

*طبق اسناد کاری*

*بدون نیاز به سپرده*

* ظرف 15 روز

* همچنین به شکل صلیب

*بدون نیاز به تایید

*فقط با سفته*

استهلاک 24 ماهه

از بانک قرض الحسنه مهریران 150 میلیون وام گرفته شد.

60 میلیون رهن بدون مدرک کار با چک

به صورت استهلاک 24 ماهه و 36 ماهه.

“جواهر امید” یکی یکی از طرح های تسهیلاتی بانک سپه است که مشتریان این مجموعه می توانند با واریز وام قرض الحسنه، قرض الحسنه، پس انداز دریافت کنند. سقف وام این طرح 300 میلیون تومان است و بدون بهره و فقط با کارمزد دو درصد به متقاضی اعطا می شود.

بر اساس طبقه بندی، افرادی که می خواهند 300 میلیون ژتون اعتباری از بانک سپه دریافت کنند باید از اعتبار نیروی کار مورد نیاز بانک برخوردار باشند. البته برای دریافت مبلغ وام ضمانت نامه رسمی نیز لازم است. علاوه بر این، این خط مستلزم پیش پرداخت متوسط ​​بین یک تا 18 ماه است. پس از اخذ این وام، افراد حق دارند تا حداکثر 60 ماه و حداقل 12 ماه اصل وام را به همراه سود بازپرداخت کنند.

هرکس با شرایط و نرخ سود ذکر شده وام 300 میلیون تومانی دریافت کند باید ماهانه 5 میلیون و 258 هزار و 328 تومان اقساط پرداخت کند. کل سود این تسهیلات 15 میلیون و 499 هزار و 681 تومان و مبلغ وام به اضافه سود 315 میلیون و 699 هزار و 681 تومان خواهد بود.

بانک سپه در 3 اسفند فعالیت خود را در سال 1304 آغاز کرد و با هدف ارائه خدمات بهتر مالی و بانکی به مشتریان ایرانی تأسیس شد. برای این منظور نه تنها در ایران، بلکه در سایر کشورها نیز شعبه دارد. کشورهایی مانند آلمان، ایتالیا و فرانسه و همچنین انگلستان. . از مهمترین فعالیت های این گروه می توان به افتتاح انواع حساب های سپرده، انتقال ارز، گشایش اعتبار اسنادی و … اشاره کرد./کاماپرس

وام بدون بهره با کارمزد 4% + جزئیات دریافت کنید

وام باران وامی است که فقط چهار درصد کارمزد دریافت می کند.

بانک دی یکی این بانک یکی از بانک های خصوصی کشور است که طرح تسهیلاتی به نام باران را به نفع مشتریان خود ایجاد کرده است. حداکثر سقف این وام برای اشخاص حقیقی 300 میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی 750 میلیون تومان است.

وام باران وامی است که فقط چهار درصد کارمزد دریافت می کند. ضمانت نامه اصلی دریافت این خط به عنوان ضمانت نامه رسمی اعلام می شود، ضمناً باید سپرده اعتباری نیز افتتاح شود. میانگین حداقل سپرده این مجموعه 10 میلیون تومان است. مشمولان این خط می توانند حداکثر ظرف مدت 60 ماه و حداقل شش ماه اقساط خود را پرداخت کنند. افرادی که تمایلی به استفاده از این گزینه ندارند می توانند امتیاز خود را به بستگان درجه یک خود منتقل کنند. شرکت ها و اشخاص حقوقی نیز می توانند با ارائه معرفی نامه نسبت به دریافت مجوز این تسهیلات اقدام کنند.

پس از دریافت این وام 300 میلیونی با شرایط ذکر شده، مردم باید ماهانه 5 میلیون و 454 هزار و 545 تومان پرداخت کنند. سود کل این تسهیلات 36 میلیون تومان و مبلغ وام و سود آن 336 میلیون و 300 هزار تومان خواهد بود.

بانک دی طبق قانون تشکیل بانک های غیردولتی سال 31 فروردین این شرکت در سال 2009 تاسیس شد و انواع خدمات بانکی را به مشتریان خود ارائه می دهد. هدف از تأسیس این بانک، امکان و امکان مشارکت گسترده و همه جانبه ملی و مردمی در کلیه فعالیت های اقتصادی و مالی سازنده، مثمر ثمر و موجه به ویژه در حوزه های پولی، مالی و بانکی بوده است.

خدمات این بانک شامل تسهیلات ارزی، سپرده و خدمات ارزی، تسهیلات ریالی و خدمات سپرده ریالی می باشد.

وام فوری بالای 50 میلیون بدون وثیقه ویژه این افراد

کارت اعتباری ویژه فرهنگیان (توانا کارت) یک اپلیکیشن موبایلی است که توسط مربیان و معلمان سراسر کشور استفاده می شود و به آنها امکان می دهد کالاها یا خدمات مورد نیاز خود را به صورت اعتباری و اقساطی خریداری کنند.

هدف از ایجاد این سامانه افزایش قدرت خرید و استفاده از خدمات اجتماعی فرهنگیان و معلمان سراسر کشور با رویکرد عدالت محوری است. از طریق اپلیکیشن می توانید خرید کنید و با کارت اعتباری پرداخت کنید و مبلغ پرداخت می شود. به عنوان کسر از حقوق در ماه های بعد.

پس از ثبت درخواست فرهنگیان و معلمان در ویترین فروشگاه my.medu.ir واحد آموزشی، امکان خرید اقساطی کالا و خدمات بدون نیاز به بدهکار مستقیم یا چک بانکی یا ضمانت نامه بانکی در معاملات قراردادی وجود دارد. . جشن طراحی تونا.

یکی از مزایای کارت اعتباری توانا، امکان خرید اعتباری کالا و خدمات با اقساط بلندمدت، بدون نیاز به انسداد پول در بانک و پرداخت از حقوق ماهانه و مزایای اجتماعی است.

تهیه انحصاری و یکپارچه کانتینر یا طرح های توزیع مناسب کالا و خدمات (کانتینرهای پوشاک، کانتینر مسافرتی و …) نیز در قالب یک سیستم قدرتمند قابل اجرا می باشد. امکان استفاده از کیف پول الکترونیکی تارا، تاپ، میهن از دیگر مزایای این سامانه برای جامعه مخاطبان فرهنگی است.

اگرچه ثبت نام مدرسان توانا کارت نیاز به تشریفات خاصی ندارد و نیاز به شرایط سخت و یا ضمانت های زیادی مانند اعطای وام بانکی ندارد، اما همچنان نکات مهمی در خصوص شرایط اخذ وام معلمان وجود دارد. معلمان و مربیان شاغل در وزارت آموزش و پرورش پس از بررسی دقیق این شرایط نسبت به ثبت نام توانا کارت فرهنگیان اقدام کنند. در ادامه این قسمت برخی از شرایط صدور کارت اعتباری برای معلمان معرفی می شود.

سابقه برگشت چک یا بدهی به بانک ندارید.

از سقف کارت اعتباری که برای هر نفر تا سقف 500 میلیون ریال در هر بانک معتبر کشور است، آگاه باشید.

هزینه کمک دریافتی نباید بیش از یک سوم حقوق فرد باشد.

داشتن حساب بانکی فعال نزد بانک عامل با موجودی حداقل 500000 ریال برای کارمزد صدور کارت.

علاوه بر شرایط ذکر شده، برخی بانک ها برای تکمیل پرونده، نسخه پرینت فیش حقوقی جاری را نیز ارائه می کنند که معلمان پس از ثبت نام در سامانه پرداخت معلم می توانند آن را دریافت کنند.

در صورت داشتن تمامی شرایط خرید وام معلمی می توانند نسبت به دریافت تسهیلات و ثبت نام کارت توانا فرهنگیان اقدام کنند. متقاضیان توجه داشته باشند که حقوق دریافتی از وزارت آموزش و پرورش باید سه برابر حقوق ماهانه باشد. از آنجایی که شهریه ماهانه از حقوق معلمان کسر می شود، معلمانی که حقوق کافی ندارند و نمی توانند حق الزحمه خود را پرداخت کنند، مشمول دریافت کارت فرهنگیان نمی شوند. متقاضیان می بایست قبل از دریافت کارت آموزش تووانا در بانک صادرکننده حساب بانکی افتتاح کرده باشند.

دارندگان کارت توانا می توانند برای خرید انواع محصولات در حوزه های مختلف محصول از جمله تلفن همراه، لپ تاپ، لوازم خانگی و دکوراسیون به راحتی به سایت روجیمو دسترسی داشته باشند و یا با آدرس فروشگاه هایی که با این فروشگاه قرارداد دارند تماس بگیرند. پوشاک و لوازم التحریر، انواع مصالح ساختمانی (شیرآلات، هود و سینک، کاشی و سرامیک، اجاق گاز و فر، آبگرمکن، یخچال و …)، لوازم آرایشی و بهداشتی، خدمات اقامتی و بسیاری خدمات دیگر که همراه آن است. کافی است این لیست را به صورت اقساط بلندمدت و بدون هیچ تلاش اداری از این فروشگاه خریداری کنید و در ماه های آینده آن را از حقوق خود کسر کنید.

یکی یکی از ویژگی های ویژه این کارت یا کارت اعتباری توانا برای آموزش این است که در هنگام خرید با کارت اعتباری توانا نه واریز وجه و نه چک و … لازم نیست و فرآیند پرداخت ماهیانه با کسر از حقوق شما انجام می شود.

ضمناً برای خریدهای بزرگ که نیاز به اقساط دارند و در بازار شخصی سازی شده، ماهیانه 4 یا 5 درصد به قیمت اضافه می شود. این کارت به شما امکان خرید با اقساط ماهیانه حدود 2 درصد را می دهد.

البته بسیاری از مراکز این خدمات را به صورت اقساط بدون بهره ارائه می کنند و از این نظر می توانید از کارت اعتباری توانا در مشاغلی مانند لوازم التحریر، لوازم آرایشی و بهداشتی، پذیرایی، پذیرایی، غذا و … به صورت آموزشی یا آموزشی استفاده کنید. اهداف با استفاده از کارت خرید توانا شما. به سادگی.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام توانا کارت فرهنگیان

داوطلبانی که واجد شرایط کسب اعتبار معلمی هستند می توانند با ارائه مدارک مورد نیاز برای دریافت کارت معلم هدیه اقدام کنند. تمامی مدارک باید به طور کامل تهیه و به مراجع ذیربط ارائه شود. هنگام درخواست، متقاضیان باید از کامل و صحیح بودن مدارک خود اطمینان حاصل کنند. هرگونه مغایرت در مدارک ارائه شده برای دریافت کارت دانشمند کار ممکن است باعث تاخیر در دریافت این کارت و در نتیجه خرید شود. برای این منظور لیست مدارک مورد نیاز برای ثبت نام توانا کارت فرهنگیان در قسمت زیر ارائه شده است.

مدارک شناسایی شخصی شامل شناسنامه و کارت شناسایی و اطلاعات هویتی.

فیش حقوقی اثبات دریافت حقوق ماهانه از وزارت آموزش و پرورش که معلمان می توانند در سامانه حقوق معلمان به آن مراجعه کنند.

عکس گواهینامه ملی رانندگی متقاضی

فرهنگیان با حکم استخدامی امسال می توانند برای اخذ حکم استخدامی فرهنگیان فعال و معلمان بازنشسته سامانه را بررسی کنند.

پس از ارائه مدارک مورد نیاز برای دریافت کارت فرهنگان توانا، فرم اعتبار سنجی نیز باید از طریق بانک صادرکننده کارت نصب دریافت شود. هدف این فرم اطمینان از عدم وجود بدهی قبلی و برگشت چک توسط متقاضی است. در صورتی که مدارک کامل و صحیح باشد و متقاضی سابقه تخلف بانکی نداشته باشد، می تواند کارت دانشجویی خود را دریافت کند. نکته مهم دیگر این است که آخرین فیش حقوقی ارائه شده توسط متقاضی باید سه برابر مبلغی باشد که باید پرداخت شود. اگر حقوق کمتر از این مقدار باشد، فرد نمی تواند گواهی تحصیلی خود را دریافت کند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا