اخبار روز سینما

بازیگران فیلم Honey Don’t! مشخص شدند

بازیگران «اتان کوئن». فیلم عزیزم نکن! او آخرین کار خود را به پایان رساند. پیش از این سه بازیگر معروف برای این سریال حضور داشتند.

از بازیگرانی که به تازگی برای این سریال معرفی شده اند می توان به «چارلی دی(بازیگر احمق بهشت)، “بیلی آیچنر” (برادر و برادر)، “لرا آبوا” (آنا)، “جکنیر” (تور ملی چارلی و کارخانه شکلات سازی)، “گابی بینز” (پیش فرض بی گناه)، “تالیا رایدر” (احمق) ) پول)، کریستین کانولی (کارخانه شکلات سازی)، لنا هال، دان سویزی، جاش پافچک، کاله براون، الکساندر کارستوی و کریستین آنتیدورمی.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان می توانید به بخش آن مراجعه کنید اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرام فیگار دیدن.


بازیگران فیلم Honey Don't! تعریف شده است

همانطور که قبلا اعلام شده بود، مارگارت کوالی، اوبری پلازا و کریس ایوانز رهبری گروه را بر عهده دارند. عزیزم فیلم ساختن در حال حاضر جزئیات مربوط به داستان فیلم در حال بررسی است. اگرچه گفته می‌شود شبیه به دیگر کمدی کوالی، عروسک‌های Drive-Away، که استودیو فوکوس اوایل امسال منتشر کرد، با بازی کوالی است.

تولید این فیلم هم اکنون در نیومکزیکو در حال انجام است. کوئن این فیلم را بر اساس فیلمنامه ای که به همراه همسرش تریشیا کوک نوشته است کارگردانی می کند. تریشیا کوک، لبوفسکی بزرگ و ای برادر، کجایی؟ او نویسنده ای با تجربه است که مسئولیت آثار کلاسیک کوئن مانند. و همچنین در نگارش عروسک‌های Drive-Away نیز مشارکت داشته است.

بازیگران فیلم Honey Don’t! مشخص شدند

تهیه کنندگان این فیلم سینمایی «پیک تیم بیوان»، «اریک فلنر»، «کوهن»، «کوک» و «رابرت گراف» هستند. او توسط CAA، 3 Arts Entertainment و Sloane، Offer، Weber & Dern بازنگری شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد کار برادران کوئن چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

منبع: ضرب الاجل

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا