اخبار روز

وقفه مداوم در سیستم تعبیه شده خودرو، مردم را سردرگم کرد!


به گزارش پی ام آپ، با گذشت چهار روز از بازگشایی سامانه یکپارچه خودرو برای متقاضیان خرید محصولات از خودروسازان داخلی، این سامانه همچنان با مشکلاتی از جمله مشکل ثبت نام متقاضیانی که در نوبت اول از این خرید منصرف شده اند، مواجه است.

برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که افرادی که قبل از 30 اردیبهشت ماه انصراف خود را از اولین طرح سامانه یکپارچه خودرو ثبت کرده بودند، اجازه ثبت نام در طرح یکپارچه دوم را ندارند.

بله، طبق گفته مجریان طرح یکپارچه خودرو، متقاضیان پس از انصراف از طرح اول باید مجاز به ثبت نام در طرح دوم می شدند. تاکنون هیچ پاسخی از سوی مسئولان دریافت نشده است.

البته در چهار روز گذشته قطعی های سایت سیستم یکپارچه محدود به کسانی نیست که از مرحله اول انصراف می دهند، در ساعات خاصی از روز هیچ یک از متقاضیان نمی توانند در این سایت ثبت نام کنند. در آن زمینه مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو اعلام کرد: در صورتی که متقاضیان خودرو در ساعات غیر پیک به سامانه مراجعه کنند، می توانند بدون مشکل ثبت نام کنند.

صداوسیما در همین زمینه گزارش داد که از زمان افتتاح سامانه یکپارچه خودرو، بارها با مشکلات قطعی مواجه شده است. با این حال مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو، معتقد است متقاضیان نباید نگران تکمیل مراحل ثبت نام خودرو باشند.

وی با اشاره به وقفه چند ساعته در سایت سامانه می گوید: تاکنون 895 هزار نفر (15 خرداد 1402) توانسته اند ثبت نام خود را در سامانه یکپارچه فروش خودرو به پایان برسانند.

تقدیسی می افزاید: به دلیل بالا بودن ترافیک در برخی ساعات ممکن است ثبت نام متقاضیان در گزینه جزئیات سفارش نمایش داده نشود اما در واقع ثبت نام با به روز رسانی سایت انجام شده است.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا