اخبار روز

واکنش کلوپ به درگیری با صلاح؛ مشکلی نیست!

یورگن کلوپ که بعدازظهر امروز (شنبه) شاگردانش در هفته سی و پنجم لیگ برتر در ورزشگاه المپیک لندن به تساوی 2-2 مقابل وستهام رضایت دادند، پس از بازی گفت: بسیار ناراحت هستیم.

سرمربی لیورپول به درگیری لفظی خود با ستاره مصری خود در بازی امروز مقابل وستهام پاسخ داد.

به گزارش تسنیم، شاگردان یورگن کلوپ ظهر امروز (شنبه) در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه المپیک لندن به تساوی 2 بر 2 مقابل وستهم رضایت دادند تا پس از آن امیدشان برای قهرمانی در این رقابت ها کمرنگ شود. ملاقات. گفت: خیلی ناراحتیم. این یکی این یکی از چهار بازی سخت ماه در 10 روز گذشته بود. فکر می کنم بازیکنان ما خیلی خوب کار کردند اما دروازه ما در شرایطی نه چندان جدی باز شد.

او همچنین از درگیری لفظی که در حاشیه با محمد صلاح مصری به همراه داروین نونز و جو گومز به زمین فرستاده بود، گزارش داد که با دخالت نونز به پایان رسید: «در رختکن در مورد این موضوع صحبت کردیم از طرف من مشکلی نیست و همه چیز خوب است. آیا محمد صلاح هم فکر می کند مشکل حل شده است؟ بله، من اینگونه احساس می کنم.

کلوپ که مردانش در حال حاضر با 75 امتیاز در رده سوم جدول لیگ برتر قرار دارند و بالاتر از آرسنال با 77 امتیاز (یک بازی کمتر) و منچسترسیتی با 76 امتیاز (دو بازی کمتر) در صدر قرار دارد. وی خاطرنشان کرد: واقعاً به آن فکر نمی کنم. قبلا هم گفتم که باید بازی هایمان را می بردیم و این کار را نکردیم.

در پاسخ به این سوال که “آیا فکر می کنید منچسترسیتی و آرسنال ممکن است در چند هفته گذشته دو یا سه بازی را ببازند، پاسخ داد: “نه، فکر نمی کنم؟”

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا