گروه bts

شوگا بالاخره به آرزوی خود رسید! / همکاری ستاره گروه BTS با لیگ بسکتبال بزرگسالان آمریکا!

ین یونگی که با نام‌های هنری شوگا و آگوست دی شناخته می‌شود، رپر، ترانه‌سرا و تهیه‌کنندهٔ موسیقی اهل کرهٔ جنوبی است. او در سال ۲۰۱۳، به‌عنوان عضوی از گروه پسرانهٔ کره‌ای بی‌تی‌اس، تحت نظر بیگ هیت میوزیک آغاز به کار کرد.

شوگا عضو 30 ساله گروه BTS خبر همکاری جدی خود با لیگ بسکتبال بزرگسالان آمریکا را منتشر و تایید کرد.

به گزارش پی ام آپ: لیگ بسکتبال بزرگسالان آمریکا مجموعه جدیدی از لباس های ورزشی را با همکاری بت معروف کره جنوبی شوگا عرضه می کند.

اِن بی اِی، انجمن ملی بسکتبال آمریکا، با همکاری Suga از گروه BTS و شرکت آمریکایی پوشاک ورزشی «Mitchell & Ness» از مجموعه جدیدی رونمایی کرد.

اوایل سال جاری، شوگا خواننده رپ BTS به عنوان سفیر جدید NBA معرفی شد. او طرفدار قدیمی بسکتبال است.

این مستر آیدل یک انتخاب عالی به عنوان سفیر ان بی ای است، زیرا اغلب حمایت خود را از تیم های مورد علاقه خود نشان می دهد.

شوگا قبلاً در مورد علاقه خود به این ورزش گفته بود: «موسیقی و بسکتبال از دوران جوانی اشتیاق من بوده است. انتخاب شدن به عنوان سفیر NBA یک رویا است. من بسیار هیجان زده هستم که رابطه خود را با NBA رسمی کنم.

من نمی توانم صبر کنم تا در ماه های آینده برخی از همکاری های هیجان انگیزی را که با لیگ برنامه ریزی کرده ام به اشتراک بگذارم.

همکاری جدید و غیرمنتظره شوگا عضو گروه بی تی اس و لیگ بسکتبال آمریکا! شوگا بالاخره به آرزوی خود رسید! / همکاری ستاره گروه BTS با لیگ بسکتبال بزرگسالان آمریکا!

همکاری جدید شوگا و NBA برای لباس های ورزشی!

حالا NBA فاش کرده است که مجموعه جدید لباس های ورزشی آن با همکاری مستر آیدل به زودی عرضه خواهد شد.

شوگا درباره این همکاری جدید گفت: برای این همکاری جدید بسیار هیجان زده هستم. به عنوان یک طرفدار قدیمی NBA و تیم های آن، این مجموعه برای من بسیار خاص است. من مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن این مجموعه با شما هستم.”

آقای آیدل برای شش تیم نمادین NBA برای این مجموعه لباس طراحی کرده است.

این مجموعه شامل پیراهن‌ها، ژاکت‌ها، هودی‌ها و کلاه‌های برند تیم NBA با لوگوی آگوست دی را نشان می‌دهد. آگوست دی یکی دیگر از نام‌های هنری شوگا است.

تیم های منتخب

تیم های انتخاب شده برای این سری عبارتند از: گلدن استیت وریرز، لس آنجلس کلیپرز، لس آنجلس لیکرز، بروکلین نتز، شیکاگو بولز و نیویورک نیکس.

تیم ها بر اساس شهرهایی در ایالات متحده انتخاب شدند که شوگا در اولین تور انفرادی خود در آن ها اجرا کرده است.

طرفداران به زودی می توانند این مجموعه را از طریق فروشگاه هایWeverse Shop HYBE، فروشگاه‌های ان بی ای یا فروشگاه‌های Mitchell & Ness خریداری کنند.

گردآوری شده توسط www.vaghtesobh.com

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا