گروه bts

آهنگ جدید جونگ کوک گروه بی تی اس صدای هوادارانش را در آورد! / پاسخ ستاره موسیقی کی پاپ به انتقادات!

گروه بی تی اس از زمان پیدایش تاکنون یکی از محبوب‌ترین گروه‌های موسیقی بوده است که همواره پر سر و صدا بوده است. به تازگی جونگ کوک یکی از اعضای این گروه مورد انتقاد شدید قرار گرفته است. در ادامه پاسخ های او را به این انتقادات مشاهده می‌کنید.

جونگ کوک، عضو 27 ساله گروه کی پاپ BTS، در مقابل انتقادات از آهنگ جدید خود دفاع کرد.

به گزارش پی ام آپ به نقل از وقت صبح، از زمان شروع BTS، جهان شاهد رشد اعضای آن از هنرمندان نوظهور به سوپراستارهای جهانی بوده است. با این حال، هیچ کس به اندازه جوانترین عضو گروه، جونگ کوک، در کانون توجه قرار نگرفته است.

این خواننده در مصاحبه اخیر خود از خود به عنوان یک فرد و به عنوان یک هنرمند صحبت کرده است.

سفر او را از جوانترین و بامزه ترین عضو BTS به یک هنرمند مستقل بالغ کاوش کنید.

تغییرات جونگ کوک از ابتدای کارش کم نبوده است. ابرو و لبش را سوراخ کرد، چندین خالکوبی کرد، بوکس را شروع کرد و موهایش را بلند کرد. با این حال، پشت این دگرگونی‌های فیزیکی یک ارتباط عمیق و عاطفی با ارتش نهفته است.

این احساس به ویژه در اولین تک آهنگ آنها، “Seven” به چشم می خورد. این آهنگ دو نسخه متفاوت دارد.

منتقدان و طرفداران در مورد گنجاندن اشعار این آهنگ برای بزرگسالان بحث کرده اند. با اشعاری که تفاوت قابل توجهی با آهنگ های BTS دارد.

پاسخ سفت و سخت جونگکوک از گروه بی تی اس به منتقدان آهنگ جدیدش

دفاع جونگ کوک از تک آهنگ جدیدش در مقابل انتقادات!

جونگ کوک در پاسخ به کسانی که تصمیم او برای انتشار این آهنگ را زیر سوال بردند، به سن و پیشرفت خود در زندگی اشاره کرد. او با ظرافت از طرفدارانش خواست به یاد داشته باشند که هنرمندان، مانند همه مردم، رشد می کنند و تغییر می کنند.

تصمیم برای فاصله گرفتن از تصویر قبلی اش برای این مستر بت خودجوش نبود. این تصمیم مخالف تصویر BTS نبود. این آهنگ فقط بازتابی از شخصیت واقعی جونگ کوک است.

جونگ کوک در مورد اولین تک آهنگ خود گفت: «نمی خواستم از تصویرم فاصله بگیرم. “برای من مهم بود که نشان دهم چگونه به عنوان یک هنرمند مستقل از طریق چالش های جدید رشد کرده ام.”

تغییر و پیشرفت جونگ کوک درس بزرگی در مورد رابطه بین هنرمند و طرفدار ارائه می دهد. این تغییرات بر نیاز به درک و فضا تأکید دارد.

همانطور که طرفداران به دنبال آرامش و درک در موسیقی هنرمندان مورد علاقه خود هستند، هنرمندان نیز انسان هایی هستند که به دنبال یافتن صدای خود هستند و مشتاق پذیرش آن چیزی هستند که واقعاً هستند.

گردآوری شده توسط وقت صبح

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا