نسخه EREV از اکسید اکسلانتیکس ES به زودی وارد بازار می شود

سدان ES، اولین خودروی خودروی جدید اکسید محسوب می شود. قبل از عرضه رسمی، اطلاعات و مشخصات این نسخه در سایت وزارت صنعت و فناوری چین (MIIT) منتشر شد.

ابعاد و وزن نسخه EREV.

همانطور که انتظار می رفت، ابعاد نسخه EREV تفاوت قابل توجهی با مدل الکتریکی ندارد. این نسخه 4945 میلی متر طول، 1978 میلی متر عرض و 1467 میلی متر ارتفاع دارد و فاصله بین دو محور آن نیز 3000 میلی متر است. بر اساس اطلاعات موجود وزن خالص این خودرو در دو نسخه بین 2080 کیلوگرم تا 2285 کیلوگرم متغیر خواهد بود. علاوه بر این، این سدان هیبریدی با رینگ های 19 یا 20 اینچی عرضه خواهد شد.

نسخه Oxylantics ES EREV به زودی عرضه می شود
نسخه EREV از اکسید اکسلانتیکس ES به زودی وارد بازار می شود

مشخصات فنی نسخه EREV Exlantics ES rust

نسخه جدید ES از همان موتور SQRH4J15 استفاده می کند که در سیستم هیبریدی Kunpeng Super Performance چری استفاده می شود. این موتور 115 کیلووات یا 154 اسب بخار قدرت دارد. البته این موتور بنزینی تنها به عنوان مولد برق عمل می کند و مستقیماً چرخ ها را به حرکت در نمی آورد. نیروی اصلی توسط یک موتور الکتریکی تامین می شود که جزئیات آن هنوز به طور دقیق مشخص نیست. این خودرو از باتری لیتیوم آهن فسفات بهره می برد و حداکثر سرعت آن به 180 کیلومتر در ساعت می رسد.

طراحی و ویژگی ها

از نظر طراحی، نسخه EREV Oxid Exlantics ES بسیار شبیه به مدل تمام الکتریکی است. این سدان با طراحی آیرودینامیک و ضریب درگ 0.205 دارای چراغ های جلو و عقب و اسپویلر برقی عقب است. در نسخه های پرچمدار، یک ماژول لیدار برای ارائه قابلیت های رانندگی مستقل نصب شده است. نام این خودرو در بازار چین Oxid AstraES و نسخه صادراتی آن با نام Oxid Xlantics ES به فروش می رسد.

نسخه EREV از اکسید اکسلانتیکس ES به زودی وارد بازار می شود
نسخه EREV از اکسید اکسلانتیکس ES به زودی وارد بازار می شود

زمان تحویل و قیمت

نسخه EREV Oxide Xlantics ES احتمالاً در اواخر سال 2024 عرضه خواهد شد و در مقایسه با مدل تمام الکتریکی قیمت ارزان تری خواهد داشت. قیمت مدل های الکتریکی در حال حاضر از 195900 تا 299900 یوان (تقریباً 27610 تا 42270 دلار) متغیر است. انتظار می‌رود نسخه صادراتی آن در سال 2025 به بازارهای هدف برسد. گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که نسخه Stiessen Exlantix ES نیز در حال توسعه است.

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما