عمومی

اگر می خواهید دکوراسیون آشپزخانه جذابی داشته باشید این نکات رو رعایت کنید! / به آشپزخانه خود با این رنگ ها روح دهید!/عکس

هشدار: این رنگ شما را چاق می کند!
بسیاری از افراد همیشه به دنبال رنگ مناسب برای آشپزخانه هستند زیرا معتقدند آشپزخانه روح خانه است. از نظر علمی ثابت شده است که رنگ ها تاثیر عجیبی بر آرامش شما دارند. استفاده از رنگ مناسب در هر قسمت از خانه می تواند آرامش را به ارمغان بیاورد و یا حتی برعکس آرامش شما را بر هم بزند. در این قسمت شما را با رنگ مناسب آشپزخانه آشنا می کنیم.

هشدار: این رنگ شما را چاق می کند!

رنگ قرمز، محرک عجیبی برای اشتها

اگر به فکر افزایش وزن هستید، بدون شک رنگ قرمز می تواند بهترین محرک برای افزایش اشتهای شما باشد. با رنگ قرمز می توانید عشق، گرما و راحتی را به آشپزخانه خود دعوت کنید. حتی می توانید این رنگ را با رنگ های دیگری مانند سفید ترکیب کنید تا حس آرامش را با احساس عشق ترکیب کنید.

هشدار: این رنگ شما را چاق می کند!

نارنجی رنگ مناسبی برای آشپزخانه است.

آیا تا به حال به رنگ بندی مکان هایی مانند رستوران ها و فست فودها توجه کرده اید؟ بیشتر مکان هایی که به غذا و اشتهای افراد اهمیت زیادی می دهند از رنگ های گرم مانند نارنجی استفاده می کنند تا نیروی محرکه قوی در اشتهای شما ایجاد کنند. ترکیب رنگ نارنجی با مشکی علاوه بر زیبایی و جذابیت خاصی که به آشپزخانه شما می دهد، میل شما را به غذا خوردن افزایش می دهد و کاملا رنگ مناسب آشپزخانه هستند.

هشدار: این رنگ شما را چاق می کند!

رنگ سفید، مناسب برای آشپزخانه های لوکس.

بدون شک یکی از پرطرفدارترین رنگ هایی که به آشپزخانه شما سبک و شخصیت لوکس می بخشد رنگ سفید است. اما این تنها اثر رنگ سفید نیست. هیچ کس نمی تواند در برابر آرامشی که رنگ سفید به ارمغان می آورد مقاومت کند! در این میان آشپزخانه های تمام سفید رنگ مانند دیوارهای سفید، سقف های سفید، کابینت های سفید و حتی پیشخوان های سفید رنگ این روزها بسیار محبوب شده اند.

هشدار: این رنگ شما را چاق می کند!

رنگ قهوه ای، رنگی که همیشه مد است

از روزی که انسان شروع به استفاده از رنگ ها کرد، رنگ قهوه ای همیشه برای او مظهر زمین مادر و طبیعت بوده است. بدون شک استفاده از این رنگ در تم آشپزخانه حال و هوای خاکی به آشپزخانه شما می دهد و می تواند به عنوان یکی دیگر از رنگ های آشپزخانه مناسب در این لیست قرار گیرد.

هشدار: این رنگ شما را چاق می کند!

رنگ آبی، رنگ زندگی.

آبی قطعا رنگ مناسب آشپزخانه است. آبی همیشه رنگ زندگی و شادی بوده است. هر چه روح شما شادتر باشد، اشتهای شما بیشتر می شود. این رنگ که هیچ وقت از مد نمی افتد، آشپزخانه شما را بازتر نشان می دهد، در حالی که ترکیب آن با رنگ های دیگر در همان تم اما تیره تر، جذابیت آشپزخانه شما را دو چندان می کند.

هشدار: این رنگ شما را چاق می کند!

رنگ زرد، روح شما را آرام می کند.

این رنگ جذاب و آرامش بخش از نظر طراحان دکوراسیون یکی از مناسب ترین رنگ ها برای آشپزخانه شما می باشد. ست کردن این رنگ با کابینت های چوبی یا کابینت های چوبی دیزاینر می تواند تاثیر عمیقی در آرامش بخشیدن به فضای آشپزخانه شما داشته باشد. آیا در یک محیط آرام اشتهای شما زیاد نمی شود؟

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا