اخبار روز

معجزه در آزادی! پرسپولیس با یک بازگشت دراماتیک گوی سبقت را از استقلال ربود

پرسپولیس در یک شب به یاد ماندنی و دراماتیک با کامبکی فوق العاده در نیمه دوم از سد استقلال خوزستان شکست و با کسب سه امتیاز حیاتی به صدر جدول رده بندی لیگ برتر صعود کرد.

پرسپولیس در شبی عجیب که سه گل از حریف عقب بود، در یک بازی تماشایی نیمه دوم دست بالا را به دست آورد و پیش افتاد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در شبی خاطره انگیز در حالی که در نیمه اول با نتیجه 3 بر صفر از استقلال خوزستان عقب بود، در نیمه دوم 4 بار دروازه حریف را باز کرد و در نهایت پس از وقفه با نتیجه 4 بر 3 به پیروزی رسید. استقلال تهران در نهایت پس از 28 هفته با 62 امتیاز مقابل نساجی مازندران صدرنشین لیگ بیست و سوم شد. موضوع قابل توجه و جالب این بازی اتفاقاتی است که در رختکن پرسپولیس بین دو نیمه رخ داد.

اسمار ویرا، سرمربی تیم برزیل پس از ورود به رختکن، بلافاصله به وحید امیری، علی نعمتی و محمد خدابندلو دستور داد تا به جای سروش رفیعی، فرشاد فرجی و … به میدان بروند و برای بازی در نیمه دوم آماده شوند. برای بازی در نقش مسعود ریگی پس از این تصمیم و در شرایطی که بازیکنان این تیم کاملا مستاصل و بی تمرکز بودند، این مربی برزیلی ابتدا با جملات انگیزشی به سلامت روحی و روانی رسید و به آنها این اطمینان را داد که پرسپولیس می تواند در نیمه دوم برای پیروزی در این بازی بسیار مهم به میدان برود.

پس از اینکه بازیکنان از طریق صحبت های انگیزشی اسمار قدرت خود را بازیافتند، دستورالعمل های فنی و تاکتیکی نیمه دوم به آنها داده می شود تا برای نیمه دوم بازی آماده شوند. جدای از تعویض های طلایی اسمار و بررسی نکات فنی، نباید نقش شجاعانه این مربی برزیلی را در مسائل روحی و روانی در این بازی مهم نادیده گرفت، مخصوصاً جایی که قرمزها کاملا امیدشان را از دست داده بودند، اما در نیمه دوم بازی و حتی سرنوشت آنها لیگ را به نفع خود تغییر داده اند و اکنون سرنوشت بیست و سومین دوره قهرمانی در دست آنهاست.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا