اخبار روز

آخرین مهلت ثبت نام خودروهای برقی


به گزارش مانی بان، برای متقاضیان خودروهای برقی وارداتی که از روز پنجشنبه (27 اردیبهشت ماه ماه) تا چهارشنبه (دوشنبه). خرداد ماه) از یکشنبه شب (30) با افتتاح حساب وکالت و واریز 100 میلیون تومان به این حساب اردیبهشت ماه ماه) تا ساعت 23:59 امشب (شنبه پنجم). خرداد ماه) امکان انتخاب خودروی مورد نظر از بین هفت مدل خودروهای برقی وارداتی ارائه شده در این مرحله برای آنها فراهم شد.

در این دور عرضه خودروهای برقی وارداتی، دو خودرو در مبادی ورودی قیمت ثابت و پنج خودرو در مبادی ورودی دارای قیمت اسمی هستند.

البته قابل ذکر است که قیمت های درج شده (ثابت و فاکتور) بر اساس هزینه های ورودی و قانونی و هزینه های پس از ارسال از قبیل بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه شماره گذاری، اسقاط خودروهای فرسوده، باربری و … می باشد. به قیمت ها اضافه خواهد شد

همانطور که گفته شد تنها تا پایان امشب (شنبه) مهلت ثبت اولویت هفت خودروی پیشنهادی به متقاضیان و بر اساس تاکید مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو و همچنین رئیس صنف باقی مانده است. سازمان توسعه با توجه به استقبال خوب از فروش خودرو. در صورت تامین برق در این مدت زمان ثبت نام تمدید نخواهد شد.

پس از پایان مهلت ثبت نام، فرآیند نظارت بر ثبت نام کنندگان انجام و نتایج تعیین تکلیف افراد بر اساس ظرفیت موجود مشخص خواهد شد. پس از اعلام نتایج، پیامک واریزی توسط شرکت ها برای برگزیدگان ارسال شد و پس از آن، مشتریان پنج روز فرصت دارند تا مبلغ مورد نظر را به حساب شرکت واردکننده واریز کنند. عدم واریز وجه در مدت زمان تعیین شده پس از تماس به معنی لغو طرح و حذف متقاضی از اولویت سامانه می باشد.

لازم به تاکید است وجه قفل شده در حساب نیابتی برای ثبت نام اولیه باید تا زمان اعلام نتایج نهایی و بارگذاری وضعیت تخصیص در پروفایل ثبت نام کنندگان در حساب نیابتی قفل باشد. برداشت از این حساب به منزله انصراف از ثبت نام خواهد بود.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا